QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 23/08/2005) אם יש מישהו שאתם אוהבים, אבל באמת אוהבים ואומרים לכם זהו לא תיראו אותו יותר, לא תיהיו איתו בקשר גם לא בטלפון תיהיו מנותקים מימנו לחלוטין וזה הבנאדם הכי חשוב לכם בעולם ואין ברירה אי אפשר לשנות את זה.
איך הייתם מתגברים?
ברגע זה אני עובר דבר כזה.. אני מנסה לזכור את כל מה שעשינו יחד, כתבתי שיר עליה, אני יוצא עם ידידות שלי הרבה, ולאט לאט אני ממשיך הלאה...
לפי דעתי אי אפשר להתגבר.
זה קשה 😢
QUOTE (morand @ 29/08/2005) לפי דעתי אי אפשר להתגבר.
זה קשה 😢
מזה השטויות האלה אי אפשר
תמיד אפשר השאלה אם את באמת רוצה להתגבר על זה או לא
את לא תתיקעי בגלל בן אחד עכשיו במשך 10 שנים זה אני יכול להבטיח לך
זה תלוי בכוח הרצון פשוט תבלי הרבה ותהני ולא תזכרי בו
כן כוח רצון זה חשוב... וגם אופי חזק.
צודקת מסכים איתך
יש לי שאלה חשובה
מה השלב הבא: אני חולה מטורף על מישהי
אפשר לקרוא לזה אובססיה אני קורא לזה אהבה
היא רואה בי רק בתור ידיד טוב מאוד מאוד מאוד!!!
כדבריה
אי אפשר לכפות אהבה
אבל מה אני אמור לעשות עכשיו פשוט לשכוח אותה
אני לא מסוגל ניסיתי
התרחקנו קצת אבל עדיין זה לא עזר יותר מידי
אני יודע שאני תמיד הצלחתי לעזור לכן\ לכם לכל מי שבאתר שביקש עזרה אני ניסיתי תמיד לתת תתשובה המתאימה
אבל הפעם אני לא חושב שיש תשובה בעיני שמתקבלת על הדעת
שאני מסוגל לקבל אותה ולהבין אותה
אני יודע דבר אחד שאני בחיים לא ינסה לפגוע בה ואני יעשה הכל בשביל שיהיה לה טוב גם אם זה אומר ללכת אחורה כמו שעשיתי עכשיו
אבל אני לא מסוגל לראות עוד בנאדם פוגע בה כמו החבר הקודם שלה
לכן אני מאוד רוצה להישאר קרוב אליה למקרה כזה לדעת לתמוך בה ברגע הנכון
בבקשה תגיבו זה העניין של חיי ..
לשכוח זה בלתי אפשרי. אי אפשר לשכוח מישהו. אם היא כל כך חשובה לך תיהיה לצידה ברגעים הקשים, תתמוך בה אני בטוחה שהיא תעריך את זה.
סבבה תודה על התגובה עזרת לי מאוד 😊