את בטוחה? האמת שזה תלוי... אבל דווקא במקרים כאלה הייתי רוצה שיהיו לידי אנשים שאוהבים אותי כי זה בטח קשה להתמודד עם דברים כאלה לבד...
אבל זה תלוי באמת מה יש לו...
כשלי קרה מקרה דומה לפני כשנה בערך...
שבוע הייתי בחדר רק, בוכה.. ואז אחרי שבוע אמרתי כאילו...
כוס-אמקקק איתה
והמשכתי הלאה
למרות שהיה קצת קשה בהתחלה
אבל זה עובר עם הזמן
מאמי מצד אחד הוא אולי צריך אותך מאוד שתהיי לצידו כרגע במיוחד במצב שלו.
ומצד שני אולי בשבילך עדיף לא להיות איתו עכשיו.
ואיך מתגברים על הגעגועים???
מתעסקים בדברים אחרים לא משנה מה:אם את אוהבת לעשות ספורט לעשות ג'וגינג,לרקוד,אירובי,חדר כושר לא משנה מה אפילו סתם לבלות את חייבת לעשות כל מני דברים שאת אוהבת כדי לא לחשוב יותר מדי עליו.
תצאי עם חברות שאת אוהבת תעשי מלא דברים חדשים...
ורק אחרי שתתגברי את תביני>>שרק הזמן העביר לך את הכאב.
עד כמה שהמשפט הזה הוא קלישאה אין מה לעשות הוא כ"כ נכון.
ולא הבנתי מה הסיבה שנפרדתם?בגלל המחלה הנפשית?
ולדעתי תדברו תבהירו הכל כי לא ברור פה אם נשארתם ידידים או לא.
מקווה שהצלחתי אפיל טיפונת לעזור 😁
תודה רבה לכולם
והיום ב"ה ניפגש... וניראה לי שנישאר ידידים טובים. אני אעדכן.
עם הזמן הגעגועים חולפים או גוברים.. זה תלוי לקשר שלכם..
נגיד לי הייתה מישהי שמיום ליום הגעגועים הלכו וגברו אז פשוט למדתי לשלוט בזה יחסית ידעתי שעוד קצת וניפגש עוד קצת ונדבר עוד קצת ואולי החלום גם יתגשם..
אני באותו מצב כמוך רק שאצלי אני לא יראה אותו יותר בחיים
אבל תעשי מה שכולם אומרים לך פה תתעסקי בדברים אחריםם
אני שאני נמצאת עם חברות ואנחנ יוצאות והכללל אני בקושי חושבת עליווו לפחות לא כמו שנאי חושבת עליו שאני בבית!!! זה באמת עוזרר!
מקווה שעזרתי 😊
תודה לכם
בסוף לא נפגשנו אגב. לא הסתדר.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 24/08/2005) תודה לכם
בסוף לא נפגשנו אגב. לא הסתדר.
אני חושבת שאתם לא צריכים להיפגש.
אחרת אף פעם לא תצליחי לשכוח אותו...
הגעגועים עוברים עם הזמן ועד שהם יעברו אני ישתדל לא לחשוב על אותו האדם
צריך להפגש ולהפרד באופן נורמלי ולדבר כמו 2 בני אדם. מגיע לי תשובות לכמה דברים.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 24/08/2005) צריך להפגש ולהפרד באופן נורמלי ולדבר כמו 2 בני אדם. מגיע לי תשובות לכמה דברים.
אה הבנתי.. פה את צודקת..
QUOTE (yeyo @ 24/08/2005) אני באותו מצב כמוך רק שאצלי אני לא יראה אותו יותר בחיים
אבל תעשי מה שכולם אומרים לך פה תתעסקי בדברים אחריםם
אני שאני נמצאת עם חברות ואנחנ יוצאות והכללל אני בקושי חושבת עליווו לפחות לא כמו שנאי חושבת עליו שאני בבית!!! זה באמת עוזרר!
מקווה שעזרתי 😊
דיברת אלי?
אם כן רציתי להגיד לך שאני בן לא בת..
ודבר שני זה קשה להתעסק בדברים אחרים..
זה קשה אבל חייבים... זה מה שאני מנסה לעשות. 😢
אני בול במצב שלך.....אופפ זה פשוט הורג!!! אבל לא הבנתיי משו...מזתומרת מחלה נפשית?
משו רציני? 😢