הנשיקה הראשונה היא הנשיקה הכי חשובה (בעיניי לפחות) ובגלל זה חשוב שזה יהיה עם הבנאדם הנכון אז למי יש חרטות לגבי האדם שאיתו הוא התנשק בפעם הראשונה??
כן. אם הייתי יכולה להחזיר ת'זמן לא הייתי נותנת לו להיות הנשיקה הראשונה שלי.
זה היה במועדון התחלנו לרקוד ופתאום מצאתי את עצמי מתנשקת איתו.
זה היה הקשר הראשון שלי עם בן כלשהו. אחרי כמה ימים נפגשנו וניהינו "חברים" ל 3 שבועות, והוא ניפרד מימני. חשבתי שאני מאוד אוהבת אותו, אבל היום אני מבינה שזו רק הייתה הדלקות.
אח"כ גם רבנו כי הוא סתם תינוק...
המזל שלפחות הוא לא יודע שזו היתה הנשיקה הראשונה שלי 😊
לדעתי הנשיקה הראשונה היא ממש לא הנשקיה החושבה יותר
ואין לה הרבה משמעות..
ואין לי חרטות.. ובעצם זה לא ביג דיל בשבילי..
היו לי נשיקות הרבה יותר טובות ומשמעותיות...
האמת שהסיפור שלי עם הבנאדם שהיה הנשיקה הראשונה שלי הוא לא סיפור כ"כ מוצלח
כי זה לא החזיק מעמד הרבה זמן וגם לא הייתה אהבה רק נמשכנו אחד לשני....
היה בנינו קשר של חודש וחצי וזהו זה נגמר. למרות הכל אני לא מתחרטת שהוא היה
הנשיקה הראשונה שלי גם אם ה לא בא מאהבה.
אני לא..התנשקתי עם הבת אדם הכי מושלמת😊..רק חבל שהנשיקה לא הייתה כל כך מוצלחת מבחינת שתינו היא הייתה ראשונה חח..
אם הייתי יכולה להחזיר את
הזמן אחורה לא הייתי מתנשקת
איתו אבל אני לא מצטערת על זה
כי אני חושבת שאם זה קרה
זה מה שהיה צריך לקרות ולהיות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתחרטת !
הנשיקה הראשונה שלי ..
לא אהבתי אותו בכלל..הוא "רצה" אותי..
אבל אחר כך מה מסתבר?
שהוא בכלל התערב עליי וכל מיני שטויות כאלה שחשבתי שזה קורה רק בסרטים ..
מסתבר שיש בני זונות שעושים דברים כאלה גם במציאות !!
מואאאאאאאאאה..
מוררררי :]
אז אני בכלל בכלל בכלל לא מתחרטת..
הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם ילד שנורא נורא אהבתי..
זה היה במסיבה שכולם רקדו ישבנו על איזה כיסא או ספה שהייתה שם..
וככה זרמנו עם זה אני אישית נורא נהנתי מזה..
ובשבילי זה היה הרגע הכי קסום שיכולתי לחוות..
ואני דווקא חושבת ההפך ממיישהי שאמרה פה שהנשיקה הראשונה
היא לא משמעותית..
אני חושבת שהנשיקה הראשונה היא לגמרי משמעותית כי זה פעם ראשונה
ועוד לא יודעים ולא מבינים מה צריך לעשות 😊
מה שכן עדיף שזה יהיה עם מישהו שאתם אוהבים!
אגב עם הילד הזה שהתנשקתי בפעם הראשונה נעשנו חברים יום אחרי זה
והיינו חצי שנה ביחד וזה ניגמר כיום אנחנו ידיידים בלבד!!
טוב חרשתייי לכםם במוחח 😊
תגובה לילדה i love lior יש לי דבר אחד להגיד לך הוא מניאקקקק אפס שלא
שווה אותך ואני מקווה ששמו לא ליאור....
הנשיקה הראשונה היא כן דבר חשוב שזוכרים תמיד
ואם הייתי יכולה להחזיר את הזמן אחורה הייתי מעדיפה לא לנשק את אותו בחור
*~ענבל~*
וואי הרוב מתחרטים מוזר.... 😉
אם אתם מתחרטים למה לא חשבתם על זה קודםםם??!?! 😠
🙄
למה מוזר?
זה הגיוני
בדר"כ נשיקה ראשונה היא עם חבר ראשון
ובדר"כ חבר ראשון לא נשאר לתמיד...
ואז מתחרטים
ואז זה היה נראה לי נכון ולא התחרטתי אז
אבל הזמן עבר והבנתי שהוא סתם
אז זה מבאס!
*~ענבל~*
QUOTE (פורצת-גבולות @ 20/08/2005) תגובה לילדה i love lior יש לי דבר אחד להגיד לך הוא מניאקקקק אפס שלא
שווה אותך ואני מקווה ששמו לא ליאור....
נכון הוא סתתתם מניאק מאמי את צודקת !!
ולא , לא קוראים לו ליאור..
דרך אגב ..אני כבר הפסקתי לאהוב את ליאור..
עכשיו יש לי חבר שקוראים לו יוסי ואני אוהבת אותו והוא אוהב אותי :]
!@#$%^%
וזהו..אני למדתי מהטעויות שלי..ואני מנסה לא לחזור עליהם..
מואאאאאאה..
מורייי :]