לא מתחרטת..
בכלל חרטות זה בזבוז זמן.. הרי את הגלגל אי אפשר להחזיר אחורה.. פשוט תלמדו מטעויות..
love to love אני מסכימה איתך ב100%
גם אני מסכים איתכן אני לא מתחרט על שום דבר.. כי אפשר להחזיר את הגלגל אחורנית..
מתחרטת לא..
אם הייתי יכולה להחזיר את הגלגל אחורה כןן....
אני בכלל בכלל בכלל לא מתחרטתתתתתת..
אני דווקאא מפסוטהה מהנשיקה הראשונהה שלי..
היה הייתה עם מיש'ו שאהבתיי הכיי הרבהה בעולםםםםםםם...בערךך שנתיים...
ואחרי שנה וחצי שאהבתי אותווו היהה ביננו קטעעע...
ואז נהיינו חבריםםםםםםם..
אבלל כל הקטע איתוו היה מסובךךךךך...
כי ההורים שלי לא רצוו שאני יהיהה איתוו..
כי הוא היה יותרר גדול ממני בשנתיים..
והוא היה מעשן...{סיגריות}..
כשאהבתיי אותוו..הוא היה בכיתה ט'..ואני הייתי בכיתה ז'..
בגיל 12 וחצי הייתה הנשיקה הראשונהה שלי...ואני לא מתחרטתת עליה...
כי היא קרתה מאהבה...לפחות ממני...
לו היה רגש אליי..וזה היה ברורר..
אז..זהו חפרתיי..
אבלל..
אני לאא מתחרטתתתתתתתתתת!!
טוב לא היה לי כוח לקרוא הכול אז אני פשוט יגיבב... אני אומרת לכם לכל אלה שאמרו שהם מתחרטותת...מה שקורה צריך לקרות והכול לטובה!! תזכרו את המשפט הזה!! אסור להתחרט על שום דבר בחיים....סמכו על אלוהים שזה לטובה וזההווו...אני אישית לא מתחרטת =)
מתחרטת הכי אחי !@#$%^&*
זאת הייתה הנשיקה הכי קקי ב ע ו ל ם 😢
יש לי ידיד שהוא אחד סטלן וזה .. טוב בחופש הגדול הלכתי איתו , ילד אחד שלא הכרתי בכלל ואחותו לגינה ..
שיחקנו = אמת או חובה = עכשיו .. הילד ההוא לא יכול להתנשק עם אחותוו .. אז אני הייתי צריכה להתנשק
איתוו [ עם בנאדם שאני בכלל לא מכירה ] וההיא עם ידיד שלי .. קיצוור .. הם לא יידעו שזאת הנשיקה ה -1-
שלי .. פאדיחות 😁 אז ידיד שלי משוגע כזה .. הוא עושה ' עכשיו את מתנשקת עם דרור ' ! אז אמרתי לווו
לאאלאלא עזווב .. והוא ילד כזה מכריח .. וזה היה בחורף .. אז הוא לקח שקית עם פול מים וזרק עליי , שפך לי
בירה לתוך הנעל , דחף לי עלים לפה .. חחחחחחחחחחח אנחנו ידידים כמו אחים אבל ל'דעת מה עבר עליוו ..
בקיצור אמרתי לעצמי טוב חאלס לסיים עם זה כבר .. כולה נשיקה
טוב זה קרה והכי הצטערתי עלזה בעולם !!
ואז חזרתי הביתה ב-5 בבוקר נכנסתי להתקלח ועמדתי במקלחת כולי בהלם אומרת לעצמי ' כולה נשיקה ~ וזה
היה משחק .. ~ אבל אני לא מכירה אותוו ! ' ככה חשבתי עלזה במשך איזה שבוע ובסוף עבר לי כבר ..
מאז התנשקתי עם עוד .. שאולי לא הייתי צריכה לעשות את זה .. אבל חפיף .. עברתי כבר את הראשונה :/
סןרי על המגילה :0
אוהבתתתתתת
בוודאי שאני לא מתחרטת!
זה היה הדבר הכי מדהים, הכי שפוי, הכי מהסיבות הנכונות--> אהבה גדולה שאין כמותה,
והכי רומנטי לעשות!!!
אז להתחרט?! אין סיכוי 🙄
הנשיקה הראשונה שלי תהיה חקוקה בזכרוני
לעד 😁
לא מתחרטת !! 😊
מה שקורה ,קורה רק לטובה
אם הייתי יכולה לחזור אחורה הייתי משנה את הזמן והסיבה