קדימה תנו בתגובות 😁
לא יצא לי טוב ....תערכו לי את זה בבקשה
שיגיד אני אוהב אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיגיד לי אני אוהב אותך...
ערכתי 😊
שלא יגיד כלום רק שיבוא...
חחחח קודם שיהיה מישו אחר כך נחליט
אני בחרתי בורדים ושוקולד..חחח
כי דובי הוא כבר הביא לי
ו"אני אוהב אותך" הוא אומר לי כל יום הרבה פעמים 😊
עכשיו, במחשבה שניה, אני פשוט רוצה אותו איתי ביום הזה 😢
ולא ייצא לנו להיות ביחד ביום הזה...
וזה חג האהבה הראשון שאנחנו חוגגים ביחד... והוא יהיה בנפרד... 😢
-=אחד הדברים המבאסים ביותר שיש!!!=-
😢 😢 😢 !!!
*~ענבל~*
דובי גדול כי אני לא אוהבת אותו
חחחחח
:]
הוא לא חבר שליי אל תחשבו שאני מגעילה
דובי גדול כי אני לא אוהבת אותו
חחחחח
:]
הוא לא חבר שליי אל תחשבו שאני מגעילה
לא יודעת.....
קודם כל שיהיה איתי... חחח
כאילו הוא חבר שלי... אבל לא יודעת... אולי לא ייתחשק לי לצאת איתו בטו באב...
אל תשאלו למה