לדעתי המתנה זה לא הדבר החשוב בחג האהבה
זה מאוד מוסיף לאווירה והכל זה נכון
אבל העיקר זה ששני בני הזוג יהיו ביחד
בעיני המתנה המושלמת זה ארוחה שקטה לאור נירות או ירח ומוזיקת רקע יפה וקצת ריקודי סלואו
ואז לבסוף נשיקה ענקית כשאני אומר לה אני אוהב אותך לעד יפיפיה שלי - הארוחה התכוונתי לארוחה רומנטית מן הסתם ארוחה קלה לא כבדה יותר מידי משו חמוד כזה שלא יכביד יותר מידי על הבטן אני יודע כבר מה להכין ..
אני היתי אישית רוצה שמי שאני כול כך אוהבת אותו 😍 יגיד שהוא אוהב אותי
ורדים ושוקלוד קיבלתי,
אני אוהב אותך הוא אומר לי כל יום במשך 10 החודשים האלו 😁 😁
ורק חסר דובי ענק ענק ענק 😁 🙄
מה שלא יצא חחחח זה עולה הון תועפות ואין לו כ"כ תקציב..חפייף העיקר שאני אראה אותו 😁
ולכ הבננות שמתבאסות כי לא יצא להן להיפגש עם חבר שלהן>>אל תדאגו ואל תתנו לזה לבאס אותכן!
זה רק חג אהבה וזה לא מסמל תאהבה שלכם...קחו בקטנה.
תחשבו שיש לכם עוד מלא מועדים לציין,חודש,3 חודשים,חצי שנה ,שנה ימי הולדת גיוס ועוד ועוד...
העיקר שיש לכן חבר שאוהב אתכן!!
מקווה שהצלחתי לעודד טיפה... 😕
האמת שאני הייתי רוצה שהוא יהיה איתי ביום הזה ,
למרות שאנחנו לא נוכל לצאת..כי אבא שלי לא הכי ליברלי מי יודע מה..
והוא גם לא יודע שיש לי חבר אזזז.. זה עונה על השאלה חחח..
אבל לפחות ניהיה ביחד באותו יום :[ טוב נו זו רק אשליה ..הוא באילת :[
ביאוס רציני..
אני לא יהיה איתו..חססססר לו שלא יתקשר !!
אמממ ולגבי השאלה..
הייתי רוצה שיגיד לי שהוא אוהב אותי..
אבל שזה ייצא לו מהלב [ברור אלא מה !? ]
ושגם יקנה לי איזה דובי חמוווד..
לא חייב גדווול..
אפשר גם קטן..העיקר הכוונה :]
מואאאאאאה ע-נ-ק-י-ת
מורי :]
😕 אאא...
אני רק רוצה לבלות איתו את היום הזה..
והוא לא יהיה בעיר 😢
לא משנה לי מה איפה איך מי מו מה העיקר שהוא יהיה איתי
זה הכי חשוב לי והמתנה הכי טובהה!!1
אני רוצה שהוא יהיה איתי, שיחבק וינשק וילטף לי את הראש ויעשה לי נעימי חח ויגיד שהוא אוהב אותי ותמיד יואהב 😊 חחחח*אשליות......*
למרות שאני מאודדדדדדדד נהנתי היום !!!!!