יום שבת יום האהבה!!!=]
מה אתם מתכננים לעשות?
אני כלום,אין לי עם מי =\
אממ
לי בנתיים גם אין מה לעשות
אבל יש מצב שאני יהיה בכינרת עם חברים וידידות
מסיבה עם חברות....
בעעע אין עם מי לצאתת 😢
את יכולה לצאת עם מישו שאת מעוניינת בו את לא חייבת לצאת עם חבר...
אם אין אז סתם תצאי עם חברות זה גם כייף
אני וחבר שלי לא נוכל להפגש זה בעייתי כי אין אוטובוסים אז בדד....
לא יודעת מה אני הולכת לעשות...
אבל יוכל להיות שאני אקבל מתנה מעולה...
זה שאני מעוניינת בו הולך להפרד מהחברה שלו בע"ה בסופ"ש הקרוב!
חח buster כנ"ל גמנייייייי :]
ואני מאושרת חיחי
בהצלחה שיהיה לך מאמיייייייי
הייתה הצעה אבל דחיתי אותה די בנימוס...
אז לבד כנראה
אמ..אני עוד לא בת 14..עוד מעט..
אז אין לי ממש אפשרויות של דברים שאני יכולה לעשות!!
מה זה כולן כמעט לבד?
חבל..
אם אלוהים אוהב אותי..
אולי יהיה משהווווו=/
אני וחבר שלי יוצאים ..נראה כבר לאן :]
ואני בטוחה שלכל אחת מכן תמצא מישהו
בכינרת עם חבר שלי וידידים...
עם חבר שלי יוצאים.. לאן שהוא יחליט=)