אם חבר שלי יחזור בע"ה מגוש קטיף נחגוג בשבת... אם לא נדחה את זה.. חח הוא הבטיח לי דייט... 😁 חולה עליו
י יש עם מי להיות....
אבל לא בטוח שאני אהיה איתו... כי אולי לא ייתחשק לי חחחחח
חבר שלי בכלל באילת..
אז אני לא יהיה איתו ביום האהבה .. :[
טוב אבל לא נורא עשינו לנו אתמול יום אהבה משלנו חחחח.. :]
אממ אולי אני יצא עם חברות ..גם זה נחמד ..:]
QUOTE (15PrInCeSs @ 17/08/2005) בכינרת עם חבר שלי וידידים...
נסיכה גם אני יהיה כנראה בכינרת עם חברים וידידות..
איפה את תיהיא? באיזה חוף
אממ יום אחרי זה היום הולדת שלי אז כנראה אני יחגוג עם חבר שלי 2 חינגות חחח😊
נראה כבר לאן..
בהצלחה לכולם ויום אהבה שמחחחח