טוב אז..
האמת היא שהתלבטתי אם לכתוב את זה או לא..
אבל..זה יושב עליי כבר כמה ימים..אני חיבת לספר את זה למישהו..
וכאן אני מרגישה הכי מבטוחה..
אז ככה..
גילו אצל חברת ילדות שלי סרטן, סרטן הדם.
אומרים שהיא לא תשרוד הרבה זמן..
אני..אני לא יודעת כלכך מה לכתוב..
זה כלכך כואב!
ההורים שלה רוצים לשמור את זה בסוד..
לא רוצים שהרבה אנשים יידעו..
אני לא סיפרתי, ואני גם לא מתכוונת לספר.
כשאנשים שואלים אותי "מה קורה?" אני משקרת.."הכל מעולה" אני עונה..
לא מספיק שאיבדתי את החברה הכי טובה שלי בפחות מחודש אני מאבדת עוד אחת?!
למה??!
זה כלכך לא פייר!!
אני מוצאת את עצמי בוכה כל לילה..מדברת לעצמי...חושבת..מתבודדת..אנשים לא מבינים מה קרה לי...
זה פשוט קורע אותי..אני לא יכולה לספר את זה..לא יכולה לדבר על זה..
אני מתמוטטת..
טוב ..אין לי כלכך עוד מה לכתוב..
אתם לא חייבים להגיב..פשוט הייתי צריכה לכתוב את זה..
אני ממש מבינה אותך בובה במקום לבכות למרות שזה כואב וגם אני אבדתי את האדם הכי חושב לי בעולם
וידיד טוב בתאונת דרכים...
בנתיים שהיא חיה תיהיה איתה תמיד תנסו לבלות את הימים האלה כמו שצריך
תנצלו כל רגע כל דבר
אני כל כך מצטערת בשבילך חברה זה ממש לא כל לאבד ...
אל תאבדי את התקווה יכול להיות שהיא עוד תיהיה בסדר אבל הכי חשוב תיהיה איתה תדברו המון זה יעזור גם לך וגם לה...
ושוב עם את צריכה לדבר אני תמיד פה תרשמי ת'איי סי שלך אני יכנס לאלייך....
אוהבת ....
ואל תאבדי תקווה...
מור'צי....
וואו מיכלי... לא ידעתי..
למה לא סיפרת לי, את יודעת שאת יכולה לדבר איתי על הכל... =(
סתכלי.. אני לא יכולה להגיד לך שמחר הכל יהיה טוב..
כי זה לא יהיה, אנחנו בכל זאת חיים על הקרקע.
אבל בסופו של דבר, לא יכולה להגיד לך מתי, כן יהיה טוב.
אל תיסגרי, ואל תאבדי תקווה כי כן יהיה טוב.
מה שקורה זה דברים שכנראה נועדו לקרות לך.
נועדו לעצב אותך כבנאדם.
אל תקחי את הדברים השליילים מהדברים האלה, תקחי רק את החיוביים.
את הזיכרונות של החברה שלך שנהרגה, את מה שלמדת ממנה.
איך שהתבגרת ממה שקרה.
בונוגע לחברה שלך שחולה, אל תחשבי על המחר, תחשבי על היום.
פשוט תהני מהרגעים שלך איתה.
אל תחשבי שאת מאבדת משהו תחשבי שאת זוכה בזיכרונות, שאת זוכה בחוויות,
שאת זוכה בהתנסויות.
את זוכה לבלות את רגעיה האחרונים שלה איתה, המתנה הכי גדולה שאת יכולה להעניק לה ולעצמך זה לא לשקוע בדיכאון.
תסתכלי לעתיד, תלמדי מכל מה שקרה..
ותמיד תקחי רק את הדברים הטובים איתך..
ולדברים המרים והשליליים תני לשקוע... את לא צריכה שהם יכבידו עליך.
תבכי, תספרי למישהו קרוב, תכתבי, תשפכי הכל.
אל תאגרי בעצמך, כי בכל זאת אני מבינה שזה דבר גדול וקשה להתמודד איתו.
אל תשמרי בתוכך, יהיה לך יותר קל אם תוציאי..
וכמו שאמרתי בהתחלה.. את תמיד יכולה לפנות אלי..
אוהבת..
לודה 😊
אני עם התגובה של לודה.
אני פשוט לא מסוגלת להגיב יותר מזה...
אני ממש מצטערת חברה שלך שנפטרה ז"ל.
ולגבי החברה החולה, אני בדעה של לודה..
*~ענבל~*
מיכל
למה גם לי לא סיפרת
למרות שכל מה שיכלתי הגיד אמרה כבר לודה
אבל אל תחשבי על זה שאת הולכת לאבד אותה
פשוט תנסי להגשים איזה חלום שלה
ולהביא לכך שהיא תהנה מהסמן הזה שנותר לה
מיכלו'ש אני מצטרפת מילה במילה
ללודה היא פשוט אמרה כל מה
שרציתי לכתוב לך!
והכל בידי אלוהים יכול להיות שהיא
תצא מזה אי אפשר לדעת
יש טיפולים ויכולים למצוא טיפול
בשניה האחרונה תהיי חזקה
ואם את צריכה משהו אני פה תמידדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הכל כבר נאמר... אני ממש מצטערת.
אם את צריכה לדבר או כל דבר... אני פה בשבילך.
מתפללת למענה.
פיקולו..תודה מתוקה!!
לודה וסטס..
בעיקרון לא סיפרתי כי..אני לא אוהבת שאנשים מרחמים עלייי..
ופחדתי שאם אני אכתוב את זה פה..או אספר לכם..אתם תרחמו עליי, תתנהגו ותגיבו ברחמים
אני לא רוצה שירחמו עלי! לא אוהבת את זה..
אני מאמינה שיהיה בסדר..
תודה לכל התגובות!
האמת שזה מאוד עזר לי! 😊
אתם צודקים!
אני לא צריכה לבזבז את הזמן היקר איתה בדכאון! אני צריכה לנצל אותו!!
תודה רבה רבה לכם!!
אני פשוט אוהבת אתכם!!
QUOTE (buster @ 17/08/2005) פיקולו..תודה מתוקה!!
לודה וסטס..
בעיקרון לא סיפרתי כי..אני לא אוהבת שאנשים מרחמים עלייי..
ופחדתי שאם אני אכתוב את זה פה..או אספר לכם..אתם תרחמו עליי, תתנהגו ותגיבו ברחמים
אני לא רוצה שירחמו עלי! לא אוהבת את זה..
אני מאמינה שיהיה בסדר..
תודה לכל התגובות!
האמת שזה מאוד עזר לי! 😊
אתם צודקים!
אני לא צריכה לבזבז את הזמן היקר איתה בדכאון! אני צריכה לנצל אותו!!
תודה רבה רבה לכם!!
אני פשוט אוהבת אתכם!!
אף אחד לא מרחם עליך!
רק רוצים בטובתך ובאושרך!
ואת יכולה לסמוך עלינו תמיד 😊
QUOTE אף אחד לא מרחם עליך!
רק רוצים בטובתך ובאושרך!
ואת יכולה לסמוך עלינו תמיד
נכון 😊
תהיי איתה ותחיו שתיכם כאילו זה היום האחרון.. תעשו את כל מה שהייתם רוצות לעשות ביחד ואף פעם לא עשיתם.
הכל בידי שמיים ואני מאמינה בניסים בע"ה הכל יהיה טוב והיא תחיה חיים מאושרים עוד הרבה שנים.
לכל מקרה האי סי שלי כתוב בחתימה ...
אני עם כולם מאמי..
הכי חשוב עכשיו שתיהי חזקה , אל תישברי..
אני פה בשבילך תמיד..
מורי..
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 18/08/2005) אני עם כולם מאמי..
הכי חשוב עכשיו שתיהי חזקה , אל תישברי..
אני פה בשבילך תמיד..
מורי..
... אין לי מה להוסיף... אני מסכימה במילה מילה עם כולם...
כמו שאמרו קודם... תנסי להגשים לה איזה שהו חלום... אני בטוחה שזה ישמח אותה וגם אותך...
למרות שאת אומרת שהסיכויים קטנים... אבל עדיין יש סיכויים כלשהם... אני בתקווה שהיא תחזור להיות בריאה כמו קודם ושלא יקרה לה כלום... תנצלי כל רגע איתה..
אוהבת המון המון המון זוהר
אוווי חמודה אני ממש מבינה אותךךך
ואני יודעת מה זה כאב של לאבד בנאדם קרוב אלייך!!
מצטרפת לכל מילה של לודה..
תיהי חזקההה!!!!
מצטערת לשמוע!