מסכים פה אם כולם
תבלו את כל הזמן שאפשר תעשו תדברים שתמיד רציתן לעשות ולא יכולתם
תהנו כמה שיותר ותחשבו על הסוף כמה שפחות
בהצלחה תחשבי חיובי וסתכלי על חצי הכוס המלאה
תנסי בכל מקרה ...
פשוט תבלו עד כמה שאפשר ...
נשמה אני מיצטע לישמוע אני יודע שקשה לך
ושזאת חברת ילדות אבל נשמה אל תראי לה שאת מודאגת
שאת לידה אפילו שזה קשה נשמה וזה קשה את צריכה לשמוח לידה
לגרום לה לשמוח יחד איתך לעשות שהשעות שלכם הזמן שלכם ביחד
היו ההכי יפים בשבילה תידאגי שהזמן הזה היה הכי יפה בחיים שלה
ני כל כך מיצטער בשבילך נשמה תיהיה חזקה פילו שזה קשה נשמה
שולח לך חיבווווקקקקק חם חם והכי חזק שיכול להיות......
וואי מאמי אני מצטערת בישבילךך... אני יודעת מזה להיות במצב הזהה... וזה קשה בצורה נוראית... ותאמיני לי אני כל כך שונאת שמרחמים עליי....אבל תקשיבי לי את צריכה לנצל כל רגעע...כמובן שיש תקווה אבל בכל זזאת מאמי תמיד יש את הסיכוי הרעע...נצלי כל רגע ותיהיה לצידהה... אני מקווה שהכול יסתדר בובהה...ועם את צריכה לדבר אני פה מאמי....
תודה לכל מי שהגיב לי!!
זה באמת עזר לי קצת..
בעיקרון אנחנו מבלות דיי הרבה ביחד..
פחות או יותר..
רק רציתי להגיד תודה!!
QUOTE (buster @ 27/08/2005) תודה לכל מי שהגיב לי!!
זה באמת עזר לי קצת..
בעיקרון אנחנו מבלות דיי הרבה ביחד..
פחות או יותר..
רק רציתי להגיד תודה!!
אין על מה!
את יודעת שאת יכולה לסמוך עלינו! 😊