באיזה גיל:
פחדתם?
זה קרה מרצון או בהפתעה?
😕 😊
יש כזה סקר כבר.
זה היה בגיל 15 וחצי במועדון, לא הייתי ממש מוכנה זה פשוט קרה. אח"כ היינו חברים לפחות מחודש. הוא לא אהב אותי באמת.
נראה לי עניתי על זה כבר איפשהו..
בגיל 13 עם החבר..
חח פתחתי כבר סקר כזה היום בערב...בפורום כללי
בגיל 14 בהפתעה.. ורק באותו הרגע קלטתי שהוא כבר ניסה לנשק אותי כמה פעמים לפני..
נראה לי שבגיל 17 האמת, כיתה י"א, עם האקס
לא פחדתי וזה לא בא בהפתעה.
חחח
*~ענבל~*
היה בגיל-13 וחצי עם החבר הראשון... כן קצת חששתי בהתחלה.. אבל זרמתי והיה סבבההההה 😁
גיל 14 ומשהו...
לא פחדתי חח.. התרגשתי אולי קצת.
והיה מרצון ידעתי שזה יבוא.. חח כמעט אנסתי אותו 😁
בגיל 13 וחצי
פחדתי..לא ממש
התרגשתי..כן
רצון..נראה לי , כן
חחחחחחחח
לודה מופרעת אה? 😉
*~ענבל~*
15 לא פחדתי קצת התרגשתי וידעתי שזה עומד לבוא
באיזה גיל:
פחדתם?
זה קרה מרצון או בהפתעה?
15 וחצי בל"ג בעומר האחרון ברצון והפתעה
בלי פחד
15 וחצי עם החבר הראשון הרציני...
היו לי פרפרים בבטן..
כן זה היה מרצון...