בסוף כיתה ו' אבל אני מחשיבה את זה כעדין לא התנשקתי כי זה לא היה ממש מאהבהה..
QUOTE (Ocean @ 19/08/2005) חחחחחחחח
לודה מופרעת אה? 😉
*~ענבל~*
🙄 😊
15 וחצי עם החברה הראשונה הרצינית...
פחדתי-כן לא ידעתי מה לעשות=\ לה היה נסיון לי לא:\
מרצון.. כן
עוד לא 😕
ומפחדת שלא יקרה \=
זה עוד לא קרה לי... )-:
אבל אני ממש ממש מקווה שכן.... (יש מישהו או מישהי שלא? (😊
לפני חודשיים חיחי עוד מעט 15..בה בהפתעה..אבל עדיין מאושר עם אותה אחת.