יאאא מאמי שילי מושללללללללללם
פרקים מעלפיםםםםםםםם ואני רוצה המשךךך כאליו דהה חח סתם סתם
אוהבת אותך המווווווווני מואאאאאאה
מממממממממורושש
תמשיכייי מאמיי.. 😢
איי_לאב_טושיף טניושששששש מושלמת שליי איזה מעלפת את חעחעחע לפ יוו מוצו ותודה על התגובהה!!מואה ענקיתתתתתתתתתתת!! ענקיתתתתתתתתתתתת!!
HeNNNNNNN: חנוש תודה על התגובה בובההה מחר המשךךך
מור'צי 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףף=]]
מורייייי מדהיםםםםםםם כמוךךךךךךך =]
המשכיי דחופושששש..מואההה
שחר!לה: המשךךך בקרוב בובההה לפ יו מוצווווווווווו...מואהההה
sufipufi: תודה על התגובה סופההה בובהה נעלמת לי חעחעחח לפ יוו
דגלכח: מריוששששששש מושלמת שליי תודה על התגובה בובהה מואהה ענקיתת
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 17/02/2006) שחר!לה: המשךךך בקרוב בובההה לפ יו מוצווווווווווו...מואהההה
sufipufi: תודה על התגובה סופההה בובהה נעלמת לי חעחעחח לפ יוו
דגלכח: מריוששששששש מושלמת שליי תודה על התגובה בובהה מואהה ענקיתת
מור'צי 😊
אבל עכשיו אני פה😊
ואני דורשתת המשךךךךךךךךך
כי אני במתחחח=]
אאאאאאאאאאוהבת אותך מיללללללללליונייייייייים😊 😁
sufipufi: סופהה שלילילי אני כבר רושמת בובההה מואה ענקיתת!!
מור'צי 😊
יאאאאאא=]
הפרק מוקדדדדדדש לייייייייי!!
תתתתנקקקקקקקקקקקקקס!!!!!!
טללל כזה מממממתווווווק!!
הממממשךך דחוווווף=]
-=-2תאל!ש-=-: בטח שהפרק מוקדש לך אלא למי יש עוד בתאלי מוכשרת ומושלמת כמוך??
לפ יוו מואה ענקית ותודה על התגובהההההה!!
מור'צי 😊
חחחחח מטורפת עללללליך ייייייאפה שלייייייייי=]
הפרק מוקדש לשירוש המושלמת שליייי אוהפת מויי מויי!!
שמתי את ראשי על החזה((יש לציין מושלם חחחחח))
והוא ליטף לי את השער ונרדמנו ככה מחובקים
עד הבוקר!!
ואז שקרני השמש הראשונות חרדרו לחדרר....
===פרק 65===:
ואז נשמעה מנגינה נעימה בחדר התעוררתי לאור האור שחר וסנוור אותי
וצלילי מוזיקה יפה בוקעת ממערכת קטנה שניצבה ליד השידה
לידה היה מונח אגרטל קטן ו2 ורדים בתוכו ועל דף מסורטט כתב ידו היפה של טל "לילדה הכי יפה בגן " ליד האגרטל היו עוגיות שוקולד וכוס גדולה של מילקשייק תות
עם קש ארוך מצופה בשוקולד
חייכתי "הטל הזה" מלמלתי תוך כדי שפשוף העיניים ואושר הציף אותי בין רגע..
קמתי מהמיטה בלי לשים לב שאני בדרכי לעבר השירותים...
פתאום עצרתי רגע הסתכלתי רגע על תנועות רגליי ...
אני בסדר,אני הולכת צעקתי במסדרון בית החולים והמון עיניים הופנו אליי
"אופס" פלטתי במבוכה וסגרתי אחרי את דלת השירותים
שטפתי פנים וצחצחתי שיניים הסתרקתי ואספתי לקוקו...
וחזרתי לחדרי שאט אט התמלא באנשים
מה שלומך הבוקר? אמרה אמא שלי מחייכת אליי
בסדר בכול טוב! עניתי מחייכת אליה..
איפה טל? ראיתם אותו היום כי אני לא ?!
שיחררו אותו אז הוא קפץ הביתה הוא אמר שהוא ידבר איתך בערב כי הוא לא רצה להעיר אותך ...
אוף!! רטנתי למה הוא לא העיר אותי!!
לא נורא אמרה לי אמא שליטפה את שערי עוד כמה דקות הרופא צריך להגיע ומשחררים גם אותך מהמקום הדוחה הזה!
יששש סוף סוף הולכיםםםם!!
טוב בואי תשתי ותאכלי ומיד אני באה ..
טוב אמא עניתי באדישות
שלום שלום לך!! אמר הרופא עם רשת פנים שמחה
שלום עניתי קצת מבוישת...!
אז מה יש לנו תאונה עם אופנוע מממ... הוא אמר בוחן אותי ובין רגע חזר והציץ בדף שהוא החזיק בידו
טוב את משתחררת! הכול בסדר איתך וכדי לבדות את זה תבואי אלינו עוד 4 ימים
בסדר,בסדר אמרתי תוך כדי שאני אוספת את חפצי אל התיק!
היה לך מזל הוא הוסיף ניצלתם בנס שיניכם יכולתם להיהרג כמו מישהו שברגע האחרון דחף אותכם אל מתחת למשאית הזאת אהה?? וקרץ לי תוך כדי שההוא יוצא מהחדר
המשפט הזה הידהד לי בראש
התיישבתי על המיטה מהרהרת בראשי
יכול להיות שהוא צודק הרי דניאל נשבע להגן עליי ולשמור עליי תמיד לא משנה מה יהיה והנההוא קיים את הבטחתו.
מורייי, נכנסה אמא מחייכת עם טופס השחרור הולכים הביתה אמרה בעודה
מנפנפת אליי עם הדף שמחה!
אמא הכול בסדר?! אמרתי בעודנו יצאנו מהחדר כשהיא מחבקת אותי
את רוצה לדבר על זה?
לא זה בסדר אני מאמינה שיהיה טוב איתי וקרצה לי
ושנינו צחקנו!
נכנסנו למכונית =חגרנו= ונסענו ..
אמא לאין את הולכת?
אנחנו הולכות לאכול במסעדה עכשיו ואז לעשות קצת שופינג צהלה
בא לי לפנק אותך הבוקר!
יששש אמא את הכי הכי בעולם ונתתי לה נשיקה בלחי!
עצרנו בארומה ואכלנו קורסון שוקולד גדול ושתינו נס קפה ...היה נחמד
ישבנו צחקנו דיברנו
העברנו חייויות כאילו לא התראנו יובלות!
ושסיימנו אמא שילמה והמשכנו לקניון..
עוברות חנות חנות עושות מהפכה ענקית עד שמצאתי מה לקחת!
לקחתי חצאית מני ג'ינס יפה של T.N.T וחולצה קשירה ורודה ממש יפה לגוף
ונכנסנו לקרוקר ומשם לקחתי 2 גינסים כחולים משופשים ומעוצבים עם תישאלו אותי נהדר! אקסלנד!((חעחעחע))
נכנסתי ל"גזית" ומצאתי נעליים מדהימות עם פרווה ופונפונים ממש מושלם!
יצאנו עם שקיות והמון לעבר המכונית
הכנסנו את הדברים וקדימה הביתה!!
אחרי כמה דקות הגענו ...
אמא היה כייף אמרתי וציחקקתי והיא אחרי...!
הכול בשבילך ילדה שלי!!
הגעתי וישר עליתי לחדר שליי
פתחתי את האור שמתי את השקיות על המיטה והדלקתי את המחשב ..מזמן לא הייתי באי סי ות'אמת?! התגעגעתי אליו מאודד!!
מתחבר.....מעביר....מפעיל...ממזג נתונים!!
אויי השתגעתי כמה מהלכים כולה אי סי קיו!!
היו לי המון הודעות וטל כבר היה מחובר
*+*+בונבונה*+*+: יפה שליייייייייייייי!!!
ואז קפצה לי ההודעת ההואי שלו העלתי טיפה את החץ וקראתי
=====
פה עכשיו חזרתי מבית חולים אני שפוך!
אין אין היה הכי כייף איתך מושלמת שליליליליללי
אני הכי אוהב אותך בעולםםםםםם
היה סוף אצלך!
אורליייייייי מטורף עלייךךךךךךךךךך!!!
======
דיי ,לא האממנתי למה שאני רואה כרגע
מה נסגר איתו ..
מה ניסגר עם כל הבנים בעולם הזההה דיי מההההההההההההה??
אחרי שגעונות פתאום החלון הודעות שלו היבהב לי
+_+טל!ש+_+: היייי מה איתך?
*+*+בונבונה*+*+: מזה היחס הזה??
+_+טל!ש+_+:עזבי אותי לא בא לי עכשיו לדבר אני ממלא חייב לעווף ביייי!!
*+*+בונבונה*+*+:בייי!!!
סגרתי את המסך ונשכבתי על המיטה בעייפות שהמחשבות תוקפות אותי פתאוםםם
אוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!
מה ניסגר איתו פתאום אוף אוף אוף!!!!
פתאום דפיקה בדלת!
תגיבו לי זה מויי חשוב ליייייייייייי!!
מור'צי 😊
אמאאאא??!!??!
אשכרההה מה נסגר עם כל הבנים האלה?!
האחד יותר חרא מהשניי..!!
בעעעע
מוריי מדהימונתת המשכיי..!!