אמאמאאאאאאאאאאא==[[
איזה עצובבבבבב
ומפחידדדדדדד
מורצ'וקקקקק זה מהמםםםםםםםםםםםםם
תמשיכיי בדחיפותתתתת
אני ב=מ=ת=ח=ח=ח=ח=ח!
אממאא איזהה מפחידדדדדדדדדדדד
שבת שלום
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מורייייייי שלי זה באמתת קרההה?!?!?!?!
איך את עכשיווו?!??!?
חחח מורייייי איזה פחדדדדד!!!!
יפה שלי אני אוהבת אותךך!!!!!
מאממממממממממי שללללללללללללללי!!!
סורי על ההזנחה בובבבבבה פשוט היו לי כמה בעיות עם המחשב
אז לא בדיוק יצא לי להכנס לקרואא אבל עכשיו הכל הסתדר וחזרתי לקורא תסיפור המדהים שלך
ובואי נגיד שכל הפרקים שהשלמתי עד עכשיו היו מושלללללמים כמו תמידדד
וטל הזה כזה מתוקקקקקקקקק אמאאאא... אז אבלל לא עושה לי טוב השם הזה =[[[
לונורא יום יבוא אני אתגבר על זה ויהיה טוב בע"ה
ואמממממממא מה הקטע של התאונה יאאבאבאבאאאא!! מה קרההההה
השםםםם ישמוררררררר המשךךך דחוףףףףףףףףףף!!! ואני מקווה שהכל טוב כהה??
יופפפפפפפפפי =]] חיחיחיח
מואאאאאאאאאאאאאאאה לאב יייייייייו מותייייייייק
אמאלההההההה
דיי מורושש יפה שליי
גם כל זה קרה לך?😢
תמשיכייי בובה
אמאאאא מורר.איזה יפהההההה..
תודהה על ההקדשההההה מתהתהתהתההה עליייךךך מאמיי שליי 😊 מווואהה..
ומורר זה באמת קרה?!@
אוהבתת אותךך..
-=-2תאל!ש-=-:בתושש מושלמת שכמותךך תודה על התגובה בובהה ואני ימשיך היום כנראהה!
עדן--עפולה: עדנוששששששש יפה שליי תודה על התגובה מאמי לפ יוו !!
דגלכח: מרינושששש מדהימונתתתתתתתתת תודה על התגובההה מאמי והכול תדעי בהמשך אני מבטיחהה מבטיחהה!! חעחעחחע ואל תידאגי מואההה ענקיתתתתתתתתתתתתת!! אוהבת מויי
איי_לאב_טושי: טניוששששששששששששש איזה כייף שחזרתתת!!!
געגעתייי מויייי!! איזה כייף שלא נטשתתתתתתת!
האמת גם לי זה לא עשה טוב השם הזה בהתחלהה ואני גם מקווה שתעברי את זה בובההה
היית אומרת לפני הייתי משנה ת'שם חעחעח לא נוראא יפה שליי אני ישלח עליו את הכנופיה שלי 😊
ותודה על התגובה מושלמת אחתתתתתתתתתתתת
בקרוב המשךך מואההה ענקיתתתתתתתתתתת
HeNNNNNNN: חנוששששששששש יפה שליי תודה על התגובה בובה ובקרוב תדעי ה=כ=ו=ל!!
מואהההה ענקיתת!!
שחר!לה: שחושששששששש יפתיייי תודה על התגובה בובה וכייף שלנו חעחעחעח וחחח גם את תדעי הכול בפרק הבא 😊 לפ יוו מושלמתת!!
יום מושלם ומלא חיוכים לכולםםםםםםםםםםםםם!!
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לטניוש לייי לפ יוו !!מואההה
אל תפחדיייי אל תפחדיייייייי
מורררררררררררר קומיי מור אל תישניייייייייי
נווו תבואוווווווווו כבר לעזאזלללללללללללללללללללללללל!!!
===פרק 63===:
מור ? את ערה מור תפקחי את העיניים
תחזיקי מעמד אל תישני ,אל תישני
פתאום נשמעה צעקה "מישהו כאן?! זה צוות מד"א "
כן צעק לעברם טל חסר אונים
הם רצו לעברינו מפוחדים ממה שראו כי זה היה באמת נורא
משאית חונה בצד הכביש שהאורות שלה
נדלקים ונכבים ואופנוע מרוסק
על הכביש ואנחנו אנחנו זרוקים על הכביש בלי יכולת לזוז
מפוחמים מלאים בדם
הכול בסדר שמעתי את טל מדבר עם אחד מאנשי מד"א
פקחתי את העיניים לאט מסביבי היו כמה אנשים לבושים לבן
אחד מהם דיבר אליי בהתחלה לא שמעתי כלום הייתי עדיין קצת מעופפת
"עם את שומעת אותי תזיזי את אחת האצבעות בידיים" בהתחלה פשוט ראיתי אותו אבל
את קולו לא שמעתי
"עם את שומעת אותי תזיזי את אחת האצבעות בידיים" הוא חזר שנית
עזרתי כוחות ממש בנס והזזתי מעט את האצבעות ביד ימין
היא שומעת היא בהכרה הוא קרא לעבר האמבולנס שבטח
שם חיקו מספר אנשים
הוא הרים אותי בעדינות ממש בכפפות של משי
על אלונקה ועוד 2 אנשים הרימו את טל לאלונקה השניה
הייתי קצת מעופפת כמו בהשפעה של סמים
טל? אמרתי חרישית איפה אתה?
אני פה אני כאן איתך אני בחיים לא יעזוב אותך!
הוא אמר והחזיק את ידי בעדינות והכניסו אותנו לאמבולנס
מה קרה שם? אמר אחד בעל עיניים כחולות ענקיות אל טל...
תאונה! כמו כל המקרים אמר מיד
לא מה קרה איך זה קרה?
לא הייתי מרוכז בנסיעה! את זה אתה רוצה לשמוע ענה קצת בעצבים
טוב שיושבת מאחורייך כזאת יפה איך לא צחק לעברו
וטל הרגיש מין הקלה וצחק
מה קרה לזה שהיה במשאית? נדחפתי לשיחה((חחחחח))
הוא בסדר הוא חצה את הרמזור באדום אדם בעל עבר פלילי בעניין
וגם עם אתם הייתם הלא בסדר יש לכם מזל הרבה גם כי לא נהרגתם וגם כי הוא עם
עבר פלילי וגם לא ציית לתנועה
העיקר לא קרה לו כלום
כן הוא יצא בפצעים קלים!
אהה עוד דבר אמר טל...
למה היא לא מרגישה את הרגליים ?אמר לו בשקט ...
זה תגובה רגילה למקרים כאלה הרגליים שלה היו תחת תנועה אחת והם נרדמו
וככה גם הדם נעצר והיא לא מרגישה אותם עד מחר היא תלך כמו גדולה!
הרגשתי סוג של הקלה!
טל חייך והחזיק לי את היד
הנה הגענו לבית החולים הודיע הנהג בשמחה כאילו שמח להיפתר מאיתנו
אויי הנה אתם פגש אותנו בכניסה לבית החולים ד" ר
שהפנה אותנו למיון לבדיקה ראשונית וטובה
הציבו אותנו אחד ליד השני בחדר וחיכינו היינו נורא עייפים ככה שנרדמנו תוך כמה דקות
פתאום שמענו צעקות מהמסדרון
מהההההההההה איפה הם? מתי הם הגיעו? איך זה קרה? המון שאלות !!
פקחנו את העיניים מהר והסתכלנו אחד על השני
מה קרה שאלתי בפיהוק קל
אני לא יודע !!
איפה הם? שאלו כמה קולות במסדרון...
הם בחדר436
אההה מורררררררר!! צעקה אמא שלי שנכנסה לחדרר איפה את?
אני פה עניתי לה חרישית ואחריה הזדנב אבא שלי
וההורים של טל שהם בכלל היו בהיסטריה והרגישו אשמים
מורייי הדאגת אותי מה קרה ילדה שלי
אמא תירגעי הכול בסדר נהג משאית שלא ציית לרמזור כמעט התנגש בנו אבל טל
במזל הצליח להיכנס מתחתיו ושנינו היינו עם קסדות
קרצתי לטל שישתף עולה
אויי תודה לך טל אמרה אמא שלי עם דמעות העיקר שיצאתם בנס!
כה אמאאא דיי הכול מאחורינו...אז מה הכול בסדר איתכם...בבית?
כן הכול כרגיל
ראיתי את אמא של טל מחבקת אותו הרגשתי טוב עם זה
אחרי זה האימהות הלכו לבית להביא אוכל (כי חס וחסה נאכל את האוכל של בית חולים פיכס)
והאהבות וטל ראו משחק בטלויזיה
ואני ? אני סתם חשבתי לי על כל היום הזה
משחק עם דניאל ,הנשיקה,התאונה...
דמעות ירדו לי מהעיניים שנזכרתי במה שהיה בכביש טל!! טל שלי כל כך
אהבתי אותו פתאום איך שהוא הגן עליי חיזק אותי האמין בי מההתחלה
“אתה הכוח שלי כשהייתי חלשה
אתה הקול שלי כשלא יכולתי לדבר
אתה העיניים שלי כלא יכולתי לראות
ראית את הטוב שבי
הרים אותי כשאני לא יכולה להשיג דבר מה
נתת לי אמונה כי אתה האמנת
אני כל מה שאני בגלל שאהבת אותי”
עד ש...
תגיבו לי זה מויי חשוב ליי
מור'צי 😊
יאאא מאמממממממממי איזה פרק מהממממממממממם
תודה על ההקשה יפייפיה שילללללללללי
ואיזה מזל שהכל טובבווששש ביייביי שיליי חחח
מחכה להמשךךך לאבבב יאאאא מואאאאאאאה
איי_לאב_טושי: טניושששששששששש יפה שליי תודה על התגובההה מושלמתת!!
וגם אני שמחה חעחעחעחעח מואהה ענקיתתתתתתתת!!
ובקשה 😊
מור'צי 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי יפיופה שלייייי=]
-=-2תאל!ש-=-: בתאלושששששששששש מושלמת שליליליליליליל!!
תודה על התגובה מאמי וגם את תמשיכי אני במתחחחחחחחחח חעחעחע לפ יוו מויי מויי!!
מור'צי 😊
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי בוה שליי
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלההה..!!!!
מורייי יפיופונתת מה ששלחת לי באיי סי מרגששששש טיליםםם!!
אוהבת אותך בלי סוףף ותמיד תמיד איתךך!!! מואההה