אין דבר יותר כואב מאהבה עם מרחק
אבל מצד שני אין יותר חזק ממנה
הייתי אומרת ולא סתם (מניסיון!)
ששווה לנסות!!! 😉
זה קשה עם מרחק
אבל אפשרי בהחלט מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^
מי כמוני יודעת!!!!..
אהבה יפה..כשהיא דו צדדית..כשהיא חד צדדית..זה כבר סיפור אחר..זאת לא אהבה..
אני חושבת שלאהבה צריך 2 אנשים..אם קיים רק אחת..זאת לא אהבה..זאת אכזבה=[
אבל לא דיברו פה על אהבה שהיא חד צדדית...
צודקת מורנית שלי
בהחלט שווה לנסות!!!
מי כמונו יודעות? 😊
לאב יו,
*~ענבל~*
אבל אם היא ממרחק והיא חד צדדית??
חחח עזבו..הסתבכתייייייי
אז זה לא טוב... ממש לא טוב...
מניסיון..זה ממש לא טוב!
חופשי הוא יכול לשקר לך..
להגיד לך הוא בבית יושן והוא מטייל עם בחרים שלו
יכול לחרטט אותך ים שטויות ואת תאמיני לו..
בקיצור..לא מומלץ בכללללללללל
אני מצטערת על היום הזה שהתאהבתי בו!
למרות שאני עד עכשיו איתו אבל לא להרבה זמן..
בהחלט המשפט נכון"פתאום היא מתפרצת כמו להבה"
כל עוד הוא לא בוגד...
וגם אם היה גר לידך מה היית עוקבת אחריו?
אי אפשר לדעת אם כן או לא..
למרות שאני מאמינה שלא..
אבל בכל זאת , את משווה מרחק של כמה מטרים מאשר מרחק ענק!?
לפחות את יכולה לדעת איפה הוא בלי שישקר לך
והכי חשוב..את יכולה להיות איתו כמה שאת רוצה
ולא להיות מוגבלת..
למשל אני הייתי מוגבלת הייתי יכולה להיות איתו עד 9 בערב וזה היה מעצבן!
שורה תחתונה,אם אפשר משהו קרוב זה הכי טוב!
לדעתי אם יש אמון בין בני הזוג המרחק לא משנה. ואני אומרת לך מניסיון כי אני בקשר כזה חצי שנה כמעט...
מנסיון..זה לא ממש טוב.. 😢
אם באמת אוהבים
ויש אמון בין בני הזוג
לא רק שאחד מהצדדים לא ישקר
אלא שהצד השני בכלל לא היה מעלה על דעתו שהצד השני שיקר לו.
אני נמצאת בקשר כזה כבר למעלה מחצי שנה ולא פיקפקתי בחבר שלי מעולם!!!
*~ענבל~*
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 13/08/2005) לדעתי אם יש אמון בין בני הזוג המרחק לא משנה. ואני אומרת לך מניסיון כי אני בקשר כזה חצי שנה כמעט...
אממ אפשר לדעת מה המרחק בינכם??
פשוט אני הכרתי מישו.....ואמממ אנחנו מפחדים להיות ביחד בגלל המרחק