בנסיעה באוטו המרחק הוא משהו כמו שעה, שעה ורבע.
באוטובוסים משהו כמו שעתים וחצי. כי צריך להחליף אוטובוס בת"א.
אהה אצלנו באוטו המרחק הוא משו כמו שעתיים (ולאף אחד אין רישיון).......ואוטובוס אני אפילו לא רוצה לחשוב כמה.....
בקיצר נדפקתייי
גם לנו אין רישיון.
תיראי ידעת את המגבלה הזו לפני שנכנסת לקשר נכון?
זה קושי וצריך להתמודד איתו. אם אתם אוהבים באמת אתם תיהיו הרבה זמן יחד ותתמודדו עם הקשיים.
כשבאמת באמת אוהבים אחד את השני
והקשר הוא קשר אמיתי מה שאומר קשר כן ואוהב
שאפשר להגיד אחד לשני את כל מה שיש על הלב
מלבלי לחשוב בכלל פעמיים
והעובדה שלא בוגדים אחד בשני כי יודעים
שזה ממש לא שווה את זה
ובכלל לא אמורים לחשוב על זה!
כל מה שאמור לעניין את בני הזוג זאת העובדה
שיש להם אחד את השני, לטוב ולרע,
ולא צריכים לחפש את הטוב במקום אחר כשקשה!
לדעתי אם אין אמון במערכת יחסים בין בני הזוג
כל הקשר הזה לא שווה כלום!
לפני יומיים בדיוק אני וחבר שלי חגגנו 9 חודשים ביחד
הוא מחיפה ואני בכלל מראשון,
בהתחלה נורא חששנו להיכנס לקשר הזה
אבל ככל שנפגשנו יותר הבנו שעל אהבה כזאת
אי אפשר פשוט אי אפשר לוותר!!!
מה גם שהמרחק והעובדה שכדי לראות אחד את השני
אנחנו צריכים לנסוע ברכבת ובאוטובוס כל פעם
זה רק חיזק את הקשר שלנו יותר
אז אפשר להגיד שהמרחק הוא גם סוג של מבחן בקשר,
כי דווקא כשקשה החוכמה היא להתמודד ביחד כזוג
ולא כשקל וקרובים אחד לשני ונמצאים יחד כל הזמן.
כמו שהצבא זה סוג של מבחן בדיוק אותו הדבר---> בצבא זה אפילו יותר חזק ויותר קשה.
גם בזה יצא לי להתנסות וזה קשה, אבל שווה את זה!
אז אל תחששו לוותר על אהבה כזאת כל כך בקלות
אני יודעת שאם אני הייתי מוותרת הייתי אומללה,
ולא רק אני, גם הצד השני...
ואייי תודההההה
ממש חיזקתן אותי..... אבל זה לא קשה לכן לראות את הבנזוג רק בפעם ב....
כאילו כבר הייתי בקשר כזה משו כמו חודשיים אבל לא ממש אהבתי את הבנזוג אז זה גם לא ממש הזיז לי
ועכשיו לא יודעת.....אני מאוהבת בו אז אני מפחדת שזה יהרוס לנו המרחק
אנחנו רק בתחילת הקשר וכבר קשה לי עם הקטע של המרחק...בווווווווו
תשמעי בעיקרון כמו לכל דבר יש לזה את היתרונות והחסרונות שלו
אבל הרוב תלוי במידת המוכנות להשקעה
אם שניכם מוכנים להשקיע בקשר ולעשות את הנסיעות האלה בשביל לראות אחד את השני... לא צריכה להיות בעיה
כמובן שהרבה יותר קל אם לאחד הצדדים יש רישיון אבל מצד שני.. לא תמיד זה מקל
לפעמים זה פשוט לא מספיק
הנסיעות בעיניי זה פרט מאוד שולי,
כי עם הזמן מתרגלים לנסיעות האלה
וזה נהיה עניין מאוד פעוט ושולי,
מה שחשוב הוא האהבה עצמה שעולה
על כל דימיון
כמו שאמרתי כמה וכמה פעמים
אהבה שהיא אהבה אמיתית מנצחת את הכל! וזה אומר ה-כל!!!
כולל מרחק! כמה שזה קשה.
מורנית את כל-כך צודקת בכל מה שאמרת!!!
ואגב,
מ-ז-ל ט-ו-ב !!!
*~ענבל~*
Thank you honney!!!
You are so kind!!! 🙄
מורן..תגידי ובערך כמה פעמים אתם רואים אחד את השני?
בהתחלה זה היה מגיע לחודש עד חודשיים שלא ראינו אחד את השני
וככל שעבר יותר הזמן זה נהיה פעם בשבועיים ועכשיו זה בסופי שבוע
כי הוא בצבא.