אממ... אם הייתי חושבת טוב טוב לפניי לא הייתי מגיבה לכלום..
אבל מפני שלי קשה לשלוט בפה שלי..בעיה מאוד קשה אצלי..אז אני עונה
ואחר כך סתם אני מצטערת על זה כי אני מפסידה דברים=\.. אז חבל..
בקיצור צריך לא לענותת!! חח...
מואהה..שלי!
עדיף לא לענות אבל יאפ כשמעצבנים תי אני לא מחזיק מעמד ועונה
גם אני עונה אבל שמרימים יד להגיב?
אני כל הזמן עונה להורים שלי ואוכלת אותה שמרימים יש גם להגיב כמובן לא במכות אבל בצעקותת
אצלנו לא מגיע המצה לכאפות וזה.. רק צעקות ועם אנייודעת שצועקים עלי ומרימים תקול עלי בגלל משו' לא צודק אז אני מגיבה ועם אני יודעת שאני אשמה אני שותקת.
אמא שלי מסוגלת להרים עליי ת'קול בכלל ???
-ל-א- !@#$%
אבל אם כבר אני מחזירה לה ..
ואין מצב שבעולם שאמא שלי תלביש לי כאפה ....
לא זכור לי מאז כיתה ג'
אני תמיד רבה עם הורים שלי... כי הם מאשימים אותי בכל דבר...
ובחיים הם לא ירביצו לי... הם לא עד כדי כך רעים ועם אחד מהם היה נותן לי סטירה לא הייתי יושבת בשקט על זה.
אני יגיד לכם תאמת אני ילדה של ההורים שלי חח
במיוחד ילדה של אבא
אז לצעוק שניהם לא צועקים עלי בכלל הרבה
רק אם ממש עשיתי משהו חמור וזה גם עובר
להם הכעס בשניה
לפעמים אני עונה ולפעמים לא תלוי במצב
אבל אני לא מתחצפת אליהם
ולהרים את היד בחיים הם לא הרימו עלי
אפילו מכה קטנה בטוסיק הם לא נתנו לי
גם לא כשהייתי קטנה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1 אם הם מרימים תקול אני מרים גם
בחיים לא נתנו לי כאפות
מי הם בכלל?!
פחחח אני יעשה מה שבא לי..
חוץ מלאמא לאמא יש כבוד [[=
QUOTE (JestMe @ 11/08/2005) גם אני עונה אבל שמרימים יד להגיב?
עם אתה חושב שזה מגיע לך ושיש סיבה מספיק טובה לכאפה אל תגיב!!
אבל עם אין סיבה מוצדקת לזה שהם מרימים עליךך יד תמיד עוזר האיום "אני ילך למישטרה" גם עם אתה יודע שאתה לא תילך אבל אני פעם אמרתי את זה לאבא שלי וזה מאוד עוזר.....כאילו ביכלל אני לא מגיעה עם ההורים שלי לזה שהם נותנים לי כאפות וכאלה זה רק במצביםםם ממש ממש ממש נדירים....ושהגעתי מצב הזה פעם אחת לא עניתי להם כי ידעתי שזה מגיע לי!