QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 12/08/2005) מי הם בכלל?!
פחחח אני יעשה מה שבא לי..
חוץ מלאמא לאמא יש כבוד [[=
אין עליךךךךך ביכלל וכלל!!
כבוד לאמא =] מעניין למה אה מאמי שלי?
QUOTE (זה_לא_אני_גם @ 12/08/2005) מי הם בכלל?!
פחחח אני יעשה מה שבא לי..
חוץ מלאמא לאמא יש כבוד [[=
אין עליךךךךך ביכלל וכלל!!
כבוד לאמא =] מעניין למה אה מאמי שלי?
אם צועקים עלי על משו מוצדק אני לא עונה..אבל אם אני חושבת שיש לי סיבה טובה או שיש לי דעה אחרת אני עונה
ובחיים לא הרביצו/ירביצו לי...הורים שלי לא כאלו 😁
פעם הייתי יותר בהמה עכשיו התמתנתי....
משתדלת לא לריב
אני עונה בד"כ.. והאמת שזה מרגיז אותם יותר... אז בעיקרון עדיף לשתוק