דיי דיי לא רוצה לתפוס לך ת'מקום!!
עוד אחת שהתעסקה איתי ולא ידעה ל-מה היא נכנסה...
בואנה יא שרלילה..
עופי מפה!!
איך שבאת הרסת לנו פנ את כל המשחק!!!
תחפפי מפה יא בת אלף!!! :!:
איך שאני באתי?..
אני הייתי פה לפנייך... ואת יודעת מההבדל ביני לבינך?! שלי יש כאן חברות!!
ולך פשוט.... -אין- חבל... :cry:
שאלה.. אתם רבים ברצינות או בצחוק?..
בטח ברצינות מי שמתחילה איתי לא תגמור יפה!!
אתן לא מכירות אותי ככה.. כי אתן חמודות בניגוד למפגרת ששמה שחר.. כנראה..
והיא התחילה איתי אז כדי שהיא תתפל שהיא לא תמות עוד שבועיים כי היא ממש לא מכירה אותי
cuopid-girl, עם מי את רבה?
אות רודפת אות! שכחתם?
מהתחלה:
שלום
לכי לדף הקודם ותראי...אבל זאת כונפה בשם שחר שעכשיו היא התחילה איתי והיא לא תצא מזה בקלות!
-מים-
אז למה החיוכים לא הבנתי......
ואפרת... סתכלי עמוד קודם!
רומי!
אויייש אני ממש רועדת..עוד אחת..בואי בואי לחיפה אני דוקרת אותך יא בת זונה כלבת רחובות!! :arrow:
מה את אומרת?... דיי פיתאום אני מפחדת כמו שלא פחדתי מעולם! אני ממש מלאת אימה בא לי כבר להתאבד.. אוי לא הרסת לי ת'חיים.. מה אני יעשה עכשיו?!..
ניראה לך יא חתיכת זונה מפגרת אני מביאה את כל חולון עלייך אז סתמי ת'פה יא שרמוטה מכוערת
מגבת=תלמיד
לא אני לא אפסיק השרמוטה הזאת התחילה איתי ולא יהיה לה קל לגמור!!!
שרק תחכה מה אני יעשה לה.. יש לי דרכים! :twisted: אז לא תעצבן אותי עוד יותר
חחחחחחחחחחחחחחחחח!!!
דיי דיי דיי זהו נישפכתייייייייי
חולון עלקקק....דיי אני לא יכולה לינשום!!!
חולון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חולון עלק..בואי לחיפה רחוב-ציון 16
ואז ניראה מה ידקור את מי יא בת זונה!!!
איפה את גרה?
אוויששש שכחתי שאת פוחדת להגיד..כי את כולך מלאת אימה..חחחחחחחחח