נבל
חח שלום אופיר... חדש פה אהה?.. ברוך הבא!!
פלאפל
חחחייייחחחחחיייחחחחחחייייחחחחחייי 😛
בת?.. בת שקוראים לה אופיר?.. חחחחחחח מגניבבבבבבבבבבב!!!! פעם ראשונה בחיים שליי!!!
אז ברוכה הבאההההההההההההההההה חולה עלייך כבר!!!!
נפלא
חחחח אני מסטולה אל תתייחסו..
ו..נהג.. :!:
אוףףף..
אז..
ארון.. :cry:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שוב נ'?!?!?! פעם 3 ברצף!!!!! לא נורא.. פעם אני תמיד מקבלת ה' ופעם תמיד ק' ופעם תמיד ד' ועכשיו תמיד נ'...
-נחמד-
יורם גאון
עכשיו שמישהו ידפק עם נ'!!!!!!!!!!!
תודה מותק...חחח אני רגילה כבר...
יהלום
מה הקשר נידפק???
אני ממשיכה מ-ללמוד
דלתתת :!: