אני כתבתי לפנייך אבל נמשיך ממך
בורקס
אכלתי עכשיו בורקס
בית.
(יאאאאאאאאאאא אני דוקטורית לאהבהההההההההההההההה!!!!!))))))) 😮ccasion7:
חח סורי שלחנו באותו זמן...
תיבה
נעמה יש לנו אותן מחשבות אמרתי בית גם את
חחחחחחחחחח 😂
עוד פעם ה'
אוףףףף
היפופוטם
יאללה עכשיו..
הוי מי גוד..
(תגידו מזל טווווובבבב)
היקף
מזל טוב 😁 😁 😁 דוקטורית לאהבה
ממוטות!!
נמי מזל טוב אחותיייייייי
יאלללללה אי אפשר ככה כולם כותבים באותו זמן
אני ממשיכה מממוטות
תפסיק