אוייי אדווש איזה תמונה יפה שמת!!!!!!!! אהבתי...
הדר=ריח
אופסי התבלבלתי בין האסוציאציות לזה... 😮ops: אני מעופפת בבוקר!
אוקי אז נמשיך ב-מ'...
מריטת גבות
לא הבנתי מה עשיתם פה....
עשיתם ת'משחק אסוציאציה? :roll:
אופססססססססס 😮ops:
זה אמור ליהיות אות רודפת אות...
חחח טוב לא נורא כולם טועים
נמשיך מריח מסריח!
חרא! :wink:
כן אני סתומה שבלבלה את כולם!!! 😮ops: 😮ops: 😮ops: 😮ops:
המשכתי ב-ח'..
חלון