ניכנסתי לצ'אט של נענע כמנהגי מדי חודש בשביל להכיר בנות
אז הכרתי אחת
והתברר לי שהיא בגילי גרה בעיר שלי גרה בשכונה שלי
וגרה בבניין הצמוד לבניין שלי
אז היתכתבנו קצת והיא אמרה לי בוא שנינו נרד למטה וניפגש
אז אמרתי סבבה
ירדתי למטה חיכיתי לה 10 דקות והיא לא באה
אז חזרתי הביתה
אני לא יודע מה לעשות עכשיו
אתה אמרת לה קודם איפה אתה גר איזה רחוב?
כי יש מצב שסתם אמרה לך כדי להסטלבט.
לא ביקשתה ממנה לפני זה איי סי או מס טלפון?
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 09/08/2005) אתה אמרת לה קודם איפה אתה גר איזה רחוב?
כי יש מצב שסתם אמרה לך כדי להסטלבט.
זה גם אפשרות גם אני חשבתי על מהתחלה
מאמי לדעתי היא משקרת..היא אמרה את זה סתם כדי להכניס ריגוש לעניין...זה הכל...
ואם זה כן נכון שהיא גרה שם אז אולי היא פשוט מתביישת...
ואל תאמין למה שמדברים איתך בצ'טים זה כל כך לא אמין..
בדיוק כמו שאור אמרה...צ'אט זה 99% שקרנים
מאמי מצטערת היא מסתלבטת עליך... :/
אבל איך היא יכלה לדעת שאני בן 17 מנהריה?
אולי היא במקרה מנהריה גם ובקשר לגיל אפשר לשקר אבל זה לא אומר שהיא גרה ברחוב שלך
היא ראתה בכינוי שלך שאתה בן 17
ובקשר לעיר..אני לא יודעת
אבל לדעתי היא מסתלבטת
אם אתה רוצה להכיר בחורות אז לא בצ'ט. יש מלא אתרי הכרויות זה יותר בטוח.
אפשר רשימה של כמה אתרי היכרויות לגילאי 16-17?
כי כל האתרי הכירויות שאני מכיר זה מגיל 18
אולי היא באמת מנהרייה אבל לא מרחוב שלך