וגם כשמכניסים פרטים בצאט אז כותבים את העיר לא? אם אני זוכרת נכון...אז אולי היא הסתכלה..
אני לא כתבתי כלום בפרטים בצ'אט
לא כתבתי את העיר
יש מצב היא גרה בעיר שלך. אמרת את השם של הרחוב אז היא אמרה שגם היא.. זה לא אומר שהיא גרה שם.
מסתלבטת עלייך.....צאטים זה הכול חארטה
איך אתה נותן מספר בית שלך
בצאט שאתה לא יודע בכלל עם מי אתה מדבר?!
לדעתי עשית טעות
אבל תנסה לברר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עם התגובה של נסיכונת...
QUOTE מאמי לדעתי היא משקרת..היא אמרה את זה סתם כדי להכניס ריגוש לעניין...זה הכל...
ואם זה כן נכון שהיא גרה שם אז אולי היא פשוט מתביישת...
אבל מצצטערת בשבילך..
קח את זה בקלילות.. המון בהצלחה..
אוהבת, מורן!
QUOTE (son_of_rain @ 09/08/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 09/08/2005) אתה אמרת לה קודם איפה אתה גר איזה רחוב?
כי יש מצב שסתם אמרה לך כדי להסטלבט.
זה גם אפשרות גם אני חשבתי על מהתחלה
גמאני חחח
ולהבא...אל תיתן פרטים אישיים על עצמך בצ'אט..לטובתך !
אולי היא מכירה אותך אבל לא רצתה להגיד לך ת'אמת וזה גם הסבר טוב למה היא לא יצאה,
ובצ'אט באמת הרוב שם שקרנים
אל תתרגש יש פול יצורים בצ'אט...
אל תתכתב שם אף פעם ברצינות כזאת של לתת את הפרטים שלך
טוב ביקשתי מחברים שלי מהשכונה לברר אם הי אבאמת גרה בשכונה
נחכה לתוצאות
ואיך אני כותב את הכינוי שלה?
בשביל לעשות חיפוש בצ"אט
לא יוצא לי התו האחרון
מישהו יכול בבקשה לכתוב כאן את הכינוי שלה ואני אעשה העתק הדבק?
תודה