QUOTE (love-to-love @ 05/08/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/08/2005) מקובל.
זה אפשרי, וזה קורה.
אבל צריך להיזהר בדברים כאלה.
ואם זה בקטע של מרחק אז זה גם קשה.
😁
😉
לדעתי זה בסדר גמור להכיר אנשים דרך האינטרנט אבל צריך מאוד להזהר.
אם את ניפגשת אם אותו בנאדם תעשי את זה במקום ציבורי שיש בו הרבה אנשים (למשל קניון). מומלץ להביא פעם ראשונה חברה. וכמובן לפני לשלוח אחד לשניה תמונות וגם אם אפשרי לדבר במצלמה או בטלפון.
ואני לפני 3 שנים התחלתי לדבר עם ילד אחד באינטרנט הכרנו באיזה פורום. דיברנו באייסקיו (עדיין מדברים) ודרך השיחות שלנו התאהבתי בו לא יודעת איך... פעם ראשונה נפגשנו לפני בדיוק שנה.. (כן אני זוכרת את התאריך) ואח"כ אחרי כמה חודשים עוד פעם. אנחנו עדיין בקשר באייסקיו, ועדיין יש לי רגשות כלפיו למרות שהם התמעטו מאז שיש לי חבר. אבל הוא עדיין מאוד חשוב לי. והוא כמו אח בשבילי.
אהה חח אוקיי
ו..לאא חח אני לא הולכת להיפגש עם מישהו המאינטרנט..
זה סתם.. ותודה שהגבתם(:
מסוכן.....
וזה בידיוק כל הקטע היפה פה.... של לקחת סיכון בישביל בנאדם שהיתאהבת בו בגלל האופי שלו.
אני מאמינה באהבה באינטרנט..... זה מקובל, זה עובד, ואיך לא, כמו כל אהבה, זה גם מצליח!!!!!
אני חושבת שזה אפשרי למרות שיש בזה סיכונים שהבן אדם שהכרת באינטרנט הוא לא מי שהוא במציאות ולפעמים הבעיה העיקרית היא המרחק בין שני אנשים..
אפשרי...
מה זה משנה איפה מכירים?
העיקר שהקשר לא ישאר רק באינטרנט ויהיה טוב 😉
תלוי מי הבנאדם
אבל ברור שיכול להצליח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמאמ לא יודעתת זה תלוי אם את רואה אותו הרבה אם הוא קרוב ועוד מלאא
את צריכה לבדא הכלל
אני לא בטוחה שקשר כזה יצליח זה תלוי גם בגיל
=\
אההה.. ו...לא שאלתי באופן אישי עליי..
סתם בכללי