אפשרי... אבל קשה ותלוי בהרבה דברים
אפשרי.. לדעתי בכלל לא מסוכן..
ממש לא לפי דעתי...
קודם כל אנלא רוצה לפתח קשרים עם מישו מהאנטרנט כי זה עלול להיות מסוכן וגם איך אני יכולה להתאהב ממשו באינטרנט???
לא יודעת אני אישית מעדיפה שלא....
מקובל.
זה אפשרי, וזה קורה.
אבל צריך להיזהר בדברים כאלה.
ואם זה בקטע של מרחק אז זה גם קשה.
אני לא מבינה איך אפשר להתאהב שבמשיו באינטרנט!?....כאילו יש מצב שהוא עובד עלייך את פגשת אותו בכלל ?.....כאילו צריך יותר פרטים....
ברור שאפשר להיתאהב מבנאדם באינטרנט
ולפני שניפגשים יש מצלמה תמונות מצלמת אינטרנט..
מיקרופון
אפשרי אבל גם מסוכן.. אני יתן לך דוגמא ממה שקרה לי..
בערך לפני שנה ככה סתם איזה אחד שהכרתי בפורום התחלנו לדבר מלא והכול הוא גם גר איפה בעיר שאני גרה ..
אחרי שדיברנו והכול הכרנו טוב טוב (הוא שלח לי תמונות שלו אני את שלי וכ')הלחלטנו להיפגש, ו
אז לפני הפגישה שלנו היתה לחברה טובה שלי יום הולדת ומה התברר שהוא מכיר אותה והוא הוזמן גם ליום ההולדת חחח וכשהגעתי לשם לפי התמונות אני מסתכלת עליו וזה מישהו מוכר ואז הבנתי שזה הוא, הוא ניגש והבהרנו הכול חחח זה היה מצחיק.. ואז סתם ההינו בקשר וכעבור חודש שהכרנו אחד תשני טופ,ו מאז התחלנו לצאת ..!!
חח זה לא החזיק המון זמן רק חודשיים וחצי =/
אה חח אוקיי..
תודה על התגובות!
סתם רציתי לראות מה אומרים..
מאוהבת_במותק חח לא דיברתי על עצמי אישית.. סתם רציתי לדעת
15PrInCeSs חודשיים וחצי זה לא הרבה????????? 😮
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/08/2005) מקובל.
זה אפשרי, וזה קורה.
אבל צריך להיזהר בדברים כאלה.
ואם זה בקטע של מרחק אז זה גם קשה.
😁
זה תלוי
קשר מסוג זה יכול היות מסוכן אפילו מאוד מסוכן אבל במידה וראית את האדם ולא בתמונה אלא הדלקתם מצלמות וראית שאתם באותו גיל ואתם קובעים להיפגש במקום עם הרבה אנשים ולא לבד יכול להיות שאפילו יצא מיזה משהו
נכון זה מסוכן אבל לדעתי זה לא קשור למצלמות..
המצלמה לא אומרת כלום..
יענו את יכולה לדעת בוודאות איך הוא נראה אבל לא איך הוא מתנהג.. 😯
תראי בתור אחת שנפגשה עם יחסית הרבה אנשים מהאינטרנט... עם הזמן לומדים להבדיל בין אנשים שאפשר להיפגש איתם ולסמוך עליהם לבין כאלה שלא
זה פשוט אינסטינק שמתפתח עם הזמן
ואגב את הידיד הכי טוב שלי הכרתי דרך האינטרנט וגם חברה מאוד טובה
אותה אני מכירה כבר שנה וחצי בערך אותו כמעט שנה... חוץ מהמרחק יש לנו קשר רגיל ואפילו יותר טוב מאנשים שאני מכירה לא מהאינטרנט
QUOTE (Angel_4_u @ 05/08/2005) אה חח אוקיי..
תודה על התגובות!
סתם רציתי לראות מה אומרים..
מאוהבת_במותק חח לא דיברתי על עצמי אישית.. סתם רציתי לדעת
15PrInCeSs חודשיים וחצי זה לא הרבה????????? 😮
חחח יחסית בשבילי לא..
אני פעם התכתבתי עם מישהו והיינו אמורים להיפגש וזה אבל בסוף ניתקנו תקשר...
חבל.. אבל לא נורא. היה כייף להתכתב איתו.
ואפשר להתאהב דרך האינטרנט לפי דעתי.