חחחחח כנראה שרק אני קלטתיי ..
והמשךך מאמי שליי ..
וקוראים לך תמר?? אם כן איך זה שקראת לשפוטה של מישהי שכביכול את שונאת בסיפור תמר?? חח מצחיקולהה !!
כןן חח קוראים ללי תמרר בונאא ישלך חתכת זיכרוןןןן..
קראתי להה ככה.. כדי לתת יחס לשם שלי איכשהו ולראות את זה מהצד..
חחחחחח וואלה לא שמתי לב לכל זה..
מאמי מתי את ממשיכה?!
חחחחחחחחח טמבללל
חחח הכי צחוקים בסוף יתברר ששחר ויסמין הזאתת לא חברים בכללל
חיחיחיחחיחח
המשךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךך
המשךךךךךך
המשךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשך מוקדש לנני שלללילי : 😉
המשךך..
הייתה שתיקה, אומנם הייתי בוערת מבפנים אך מבחוץ הייתי קרה... הייתי המומה.. פשוט הבטנו אחד בשני מבלי לדבר הבנו את מה שכל אחד חשב באותו רגע.
"אני מצטער מאיה" אמר עידן ופנה לכיוון הדלת
"ביי" אמרתי לו והשפלתי ראשי
כל כך הרבה שאלות רצו לי בראש... למהלא יכלתי להשאיר אותו פה? שיענה לי... למה הוא נישק אותי? הוא אוהב את רותם? הוא אוהב אותי? הוא שיקר לי?
שעה ארוכה ישבתי באותה תנוחה שבה הוא נצמד אליי, חושבת על הכל... על כל היום.. על כל האנשים.. על הבנים...
"אוחחחחחחחחחחחחחח" צרחתי וראשי בין ידיי
נשכבתי אחורנית והתהפכתי על ביטני...
"מאיה?" שאל טל שניצב בפתח חדרי
"לא עכשיו טל... אין לי עצבים" עניתי לו כשראשי בתוך הכר.
שמעתי את צעדיו המתקרבים לכיוון מיטתי והתיישב עלייה... ידו מונחת על גבי.. יד שמנחמת.
התחלתי לבכות.
וברקע, הפלאפון של טל צילצל בצילצול המוכר והמיוחד של שיר. הוא לא ענה. והצילצול פסק,
הסתובבתי ושלחתי זרועותיי לחבקו. כל כך אהבתי אותו באותו הרגע. שהוא אח שלי. שהוא מבין אותי.
רגע כל כך מאושר בחיים שלי... יותר מאושר מהפגישות שלי עם שחר, יותר מאושר מכל נסיונות הנשיקה שהיו לי היום, יותר מאושר מזה שאמא שלי השתחררה היום מהבית חולים, יותר מאושר....
צרותיי נעלמו וראשי היה שקט "אני אוהבת אותך" לחשתי באוזנו של טל ונרדמתי.
חזרתי אל אותו החדר, החדר עם הקירות האינסופיים וללא תיקרה.. בחדר לא הייתה שום דלת ואני בורחת ..
נכנסתי לטראנס שקט של בילבול.. מנסה למצוא.. למצוא אותו.. והוא הלך.. נעלם.. התפוגג... שכח ממני... ברח ממני...
קוראת לו, ואין תשובה... "איפה אתה?"
אור שמש סינוור אותי, קמתי והסתכלתי בשעון.. השעה 10 וחצי... מה? למה לא העירו אותי?
קמתי מסטולה מהמיטה וירדתי למטה, סוקרת את הבית אם יש פה מישהו... הצצתי לחדר שינה של ההורים ואמא הייתה שם צופה בטלוויזיה כשכוס קפה מחזיקה בידה...
"אמא?" שאלתי בנימנומיות....
תמרוששששששש.....
תודה על ההקדשה מאמי שללייי 😊
פרק לפניםםםםם!!
מותקקק המשך פליזז =]
יאאאאאאאאאאאאאא
המשךךךךך
ומה זה החלום המוזר הזה כל הזמן?
מהמםםםם המשך מותקקקקקקקקקקקקקקק
יווו.. איזה מדהיםםם זהה..
המשךךך