אבל אני בכל זאת בדיכאון ואני אשמח אם תעזרו לי בבקשה....
אני בת 15 וקצת קשה לי להגיד את זה...אוף אף פעם לא היה לי חבר 😁 😢 ...אז ממש מעצבן אותי ואני לא יודעת מה לעשות....אני יודעת שהיו (או אולי יש) בנים שאהבו אותי אבל המון פעמים קרה שהם פשוט התביישו להגיד לי...וגם כשהם אמרו אז הם לא הציעו חברות ולא שמרו על קשר אח"כ...אני לא ממש מבינה את זה....וגם,בלי להשוויץ או משו אבל אני לא מכוערת...היו בנים שכבר התאהבו בי...ועכשיו אין אף אחד...וזה קשה כבר 15 שנה לשון כל לילה ולדעת שאתה לבד...וגם אין לי בדיוק ידידם....לכל החברות שלי יש ידידים חילוניים (ואני דתיה) ואני לא רוצה....כי כל מה שהם רוצים זה...נו....(אני לא מכלילה,רוב הבנים ככה.לפחות הידידים שלהם)ואלא שכן דתיים סתם פקאצות מעצבנות שברגע שהם יכולים הם מורידים את הכיפה...אפשר בבקשה עזרה/עידוד?תודה רבה...דרך אגב אתם פורום נפלא.באמת... 😁
אולי אלה שנדלקו עלייך לא עשו משהו מעבר לזה כי אולי חושבים שאת דתייה ואסור לך או משהו כזה...
עד לאן בכלל את מוכנה להגיע אם יהיה לך חבר? נשיקות אפשר?
תראי זה לא משהו יוצא דופן... והאמת שאת במצב די נורמלי... החברה פשוט גורמת לך לחשוב שאת צריכה להיות במצב מסוים... וברגע שאת לא את חווה את הקיצוניות של הצד השני
ואחרי החפירה בשקל אני במצב דומה לשלך רק שאני לא דתיה ואם בא לך כנסי אליי לאייסי 253218870
סליחה שאני לא ממש מבינה בזה אבל לפי הדת מותר לך שיהיה לך חבר ולהיות בקשר עם בן? (לא דווקא סקס).
גם אני בגילך הרגשתי אותו דבר ויותר גרוע. ורק בגיל 15 וחצי הייתה הנשיקה הראשונה שלי והתחילו לי "קשרים עם בנים", שלא היו כלום חוץ מנשיקות. הקשר הרציני שלי התחיל בכלל לפני חצי שנה. מתי שזה יגיע זה יגיע, אני אגיד לך משפט שאמרתי גם לחברה טובה שלי (והיא בסוף גילתה שזה נכון): כמה שתחפשי את האהבה היא לא תבוא אליך, היא תבוא אליך בפתאומיות שלא תרגישי. יהיה בסדר😊
אור
מסכימה עם אלה שמעליי =]
זה יבוא לך באופן פתאומי
את מכירה את זה שמחפשים משהו ולא מוצאים
אבל דווקא ברגע שמתייאשים או שמפסיקים לחפש פתאום הוא מופיע ?
ותאמיני לי זה יגיע ברגע הכי לא צפוי..
וכנסי אלי ל 273581134 אם בא לך
הכול יהיה בסדר =]
מואה
בלו'ש
איזה מתוקים אתם...איך עניתם מהר....
בקשר לדת כל אחד עושה איך שנוח לו...אני למשל לא חושבת וגם לא רוצה להתנשק עכשיו כי אני מרגישה לא מוכנה...אבל כשיבוא המיוחד...ומותר שיהיה חבר אבל זה לכל אחד שונה...יש אומרים ככה ויש אומרים ככה...אני בעד חבר...😊
בקשר לתגובה הראשונה...אני בקשר עם בנים דתיים...לכן מי שנדלק עליי חייב להיות דתי...מבינה?זה לא אמור להפריע להם ממש...
ובקשר לbell4ever הקטע הוא שאני כבר התייאשתי הרבה פעמים הוא פשוט לא בא...אף פעם לא הרגשתי מה זאת אהבה אמיתי כשאנחנ חברים מבינה??
תודה על העזרה..ובשמחה ייתי נכנסת לאייסי אבל הוא לא עובד...תמשיכו להגיב בבקשה!!!
נראה לי אהייה קשה עכשיו למצא מישהוא דתי
אבל אם זה בחירה שלך בהצלחה
מזתומרת??
לא הבנתי כ”כ...
לא קשה למצוא דתיים בלי עין הרע יש המון!רק שיעזו להתחיל איתי כבר...אוף.
מנסיון.. אל תחכי וזה יבוא...
וגם אם סתם יתחשק לך ועוד מישהו יחליט להתוודות בפנייך שיש לו רגשות כלפייך..
תשאלי אם הוא מתכוון לעשות איתם משהו??
😉
מזתומרת??
לא הבנתי כ”כ...
לא קשה למצוא דתיים בלי עין הרע יש המון!רק שיעזו להתחיל איתי כבר...אוף.
לbabe
וואי רק אם היה לי את השכל לעשות את זה...אין עכשיו הוא הלך....
ועכשיו אני לבד לגמרי.
טיפשה שכמותי!
וזה בעייה בדתיים,הם יותר מדי פוחדים מזה,סגורים לרב
אל תדאגי מבטיחה לך שתהיה עוד הזדמנות!
סטס-אנחנו בשנות ה2000 רוב הדתיים רצו עם הקידמה.. לא כולם סגורים
אבל האמת יש בזה משהו
אני יודע
אבל עדיין בהשוואה אל החילוניים הם בהרבה יותר סגורים לדעתי
מצטערת אבל זה כ”כ לא נכון...
אני חושבת שאם אתה אומר כאלה דברים אז אתה לא בדיוק מכיר דתיים...כי מה שאתה אומר לא נכון בכלל...ואי אפשר להגיד דברים על אנשים שלא מכירים...בכל אופן,אני מקווה שהאהבה תבוא במהרה.