אולי את לא מכירה את חילונים? 😊
כי אני נפגשתי עם דתיים
או שאת מתכוונת גם למסורתיים?
אמרו לי משפט חכם
"אהבה לא מחפשים, היא מגיעה אלייך בסופו של דבר" וזה נכון!
אל תתתיאשי גמלי אין אהבה וגמלי אין חבר...אבל למה למהר...
שיגיע זה יגיע...ךא צריך ליהיות בדיכאון...
ובקשר לדת אנשים אני גם באה מבית מסורתי (אבל אני לא שומרת ההורים שלי) והמשפחה שלי(דודים וכו') מסורתיים וכה מותר חבר נשיקות סקס הכול!!!!
מה הם גם בני אדם..גם להם יש צרכים מה לא!?
QUOTE (Suga @ 01/08/2005) אמרו לי משפט חכם
"אהבה לא מחפשים, היא מגיעה אלייך בסופו של דבר" וזה נכון!
חח גם אני רציתי לרשום לך את המשפט הזה
ואם את תחפשי אהבה זאת לא תיהיה אהבת אמת לפי דעתי...
גם לי ליפעמים יש תחשק הנועז הזה לחבר...
אבל אני לא מחפשת אני מחכה לבד! וליפעמים את גם יכולה לעשות את הצעד הראשון... 😊
מקווה שעזרתי מואהה זוהר
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 01/08/2005) סליחה שאני לא ממש מבינה בזה אבל לפי הדת מותר לך שיהיה לך חבר ולהיות בקשר עם בן? (לא דווקא סקס).
גם אני בגילך הרגשתי אותו דבר ויותר גרוע. ורק בגיל 15 וחצי הייתה הנשיקה הראשונה שלי והתחילו לי "קשרים עם בנים", שלא היו כלום חוץ מנשיקות. הקשר הרציני שלי התחיל בכלל לפני חצי שנה. מתי שזה יגיע זה יגיע, אני אגיד לך משפט שאמרתי גם לחברה טובה שלי (והיא בסוף גילתה שזה נכון): כמה שתחפשי את האהבה היא לא תבוא אליך, היא תבוא אליך בפתאומיות שלא תרגישי. יהיה בסדר😊
אור
מסכימה
וחוצמזה את דתייה ואולי אם לא יודעים שמותר שיהיה לך חבר ואלי הם בישנים ולהן את ממהרת אני קצת יותר גדולה מימךולא היה לי חבר ואני לא ממהרת יש לי את כול החיים לפני וגם לך.
תודה אנשים!!!באמת שעזרתם...אחחח איזה פורום נפלא...😊
אין בעיה 😊
אנחנו תמיד פה לעזור...
מה חח נשמה מה את בלחץ וניכנסת לדיכאון כוס אמו העולם צי לבלות תכירי אנשים זה צרה ביגלל זה את בדיכאון נו באמת..............
זה קורה ושדטויות את תמצאי מישהו טוב אל תתדאגיי..
ואם את צריכה יותר עזרה
anat_22@walla.co.il
תמיד לשירותך
=]]
אמממ להגיד לך ת'אמת לא ניראה לי שזה משהו שאת צריכה להיות ממנו בדיכאון מאמי.
האחד שלך יבוא עוד יום אחד!
זה שאת דתיה זה לא אומר כלום.
ואני שוב אומר זה לא נוראה שעוד לא היה לך חבר!!! לי היו חברות אבל לא משהו רציני (הרוב) גם אני חיי רוב הזמן לבד! זה לא נוראה מאמי!😉
יש לי כמה שאלות...
מאיזה עיר את?
מה ההורים שלך חושבים על זה שיהיה לך חבר? הם מתנגדים או משהו?
ואת ממש שומרת או מסורתיה?
אם בא לך לדבר אז כנסי לאי סי קוי 209911187
או מסנג'ר nets360@hotmail.com
אני ינסה לעזור לך!
מאמי אני דיי מסכימה עם כולם פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא חושבת שזה שאת בת 15 ולא היה לך חבר את צריכה להיות מובכת או עצובה...
אז מה!! אז לא היה חבר.. הוא עוד יבוא יש לך את כל החיים שלך...!!
זה שאין לך ידידים בגלל שאת חושבת שכולם רוצים אותו דבר וחושבים מבין הרגלים זה לא נכון...
כי ידידים זה בלי יחסים של חברות.. יכולים להיות לך ידידים ובגלל שהם יודעים שאת דתיה הם לא ינסו.. וזה גם טעות שאת חושבת שכולם ינסו... זה שטויות.. בשביל זה יש ידידים... ידידים זה לדבר לצחוק לבלות... אלא אם כן אחד מהם יתאהב בך או ירצה לנצל אותך אז הוא ינסה לעשות את זה.. אבל יכולים להיות לך ידידים... תבקשי מחברות שלך מספרי אי סי וכאלה ותתחילי להכיר אותם! רק להכיר!
לדעתי זה לא סוף העולם בגיל 15 להיות בלתי חבר את עוד ילדה צעירה וכל העולם לפנייך
אבל נגיד ו היה לך חבר את ציינת שאת דתיה...איך היו מגיבים הוריך לכך?לא חשבת על זה
יכולות להיות סנקציות שונות שיפריעו לקשר בינכם 😢