QUOTE (15PrInCeSs @ 03/08/2005) 4..
לא ניראה לי אני אישית לא טוב כל כך ברמזים היתה מישהי
שאהבתי לפני שנה ומיסתבר שהיא אהבה אותי ו
כל הזמן רמזה הסתכלה עלי בשיעור ושהייתי קולט שהיא
מיסתכלת היא היתה מחכית חיוך סקסי כזה בישני
ומיסתובבת ומה זה אהבתי אותה אחח כמה טיפש הייתי ......
בסטף היא אמרה לי בסוף הנה אבל עברתי בידיוק דירה אז לא יצא
3 😊
אם זה לא מתאים אני אגיד לו..אני אהיה עד סוף המפגש ואלך... 😊
הייתי נשארת עד סוף הפגישה
ואז לא הייתי עונה לטלפונים שלו ולא כלום
בקיצור הוא לא קיים מבחינתי