אני אגיד לו את זה בפנים
אני לא אוהבת להסתיר דברים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
5. תזרמו איתו חופשי ורק אחר כך תגידו לו בטלפון ... 🙄
אני יגיד לו את זה בצורה ישירה ונפרד
לדעתי פשוט להראות חוסר עניין ונראה לי בדר"כ זה 2 הצדדים מרגישים שאין חיבור
אני גם לא אוהבת להסתיר אבל לא נעים לי להגיד דברים כאלה לבנאדם
הייתי מנסה לתת לזה עוד צ'אנס ואם ממש אין כיוון אומרת לו שמבחינה רומנטית (אם ככה קוראים לזה)
אין עתיד אבל היי! אפשר להישאר ידידים (
3 אני ישתדל 3 יכול להיות גם 4
אחר:
אסיים את הפגישה ואנסה להסביר לוו. אולי
ילך יותר טוב בשניה
=]
QUOTE (love-to-love @ 01/08/2005) 5. תזרמו איתו חופשי ורק אחר כך תגידו לו בטלפון ... 🙄
כמוני 😊
והסקר הזה היה כבר פעם...
*~ענבל~*