היי לכולם!!
קודםם כל הייתה לי זכות להכיר אתכם את כולכם ואני באמת מודה לכם על כל מה שנתתם לי..!!
לפי מה שהבנתי מרובכם אני לא מתאימה לתפקיד המנהלת..
חברה טובה אמרה לי: אנשים רואים רק את הרע לא את הטוב וזה כ"כ נכון...
אז תודה לכולם על כל מה שלימדתם אותי.. בעיקר את זה שאין ההערכה לשום דבר!
תודה על תקופה נהדרת.. באמת מכל הלב.
אשמח לשמור על קשר עם כולם..
אוהבת המון מורן!
מסנג'ר:moran757@hotmail.co.il
מורנושששששששששש
לא אל תעזביייי
את היית מנהלת מדהימההההההההה
ואתת תמיד עוזרתת
שצריכיםםם
אלל תעזבייי
מוואההההההה
לובב יוווווווו
רגעעעעעעעעעעעעע למה את עוזבת???????????????
מה קרה????????
ספרי פרטים!!!
אוווףףףףףףףףף את היית מנהלת מאוד טובההההה
מי אמר לך שאת לא מתאימה??? והבנתי שבסוף בחרו אותך המנהלים הראשיים של האתר זה אומר שאת מתאימה. אם את פורשת מהניהול לפחות תמשיכי לכתוב באתר.
מקווה שתשני את דעתך.
אור
וואי מורן אל תעזבי! לא את באתר ולא את הניהול את מקסימה! והיית מקסימה בתפקידך לא ריאתי שום רע במה שעשעשית! באמא שלי!
תצאי מהסרט שלך ותחיי את החייים! אין עלךך כפרה את מושלמת!
מתוקות תודה רבה על כל התגובות באמת עשיתן לי טוב על הלב..
אתן מקסימות ואני באמת יתגעגע לכולכן..
אוהבת המון.. מורן! 😉
מורןןןןןןןןןןן אל תעזביייייייייייי=((
מאמי את מתאימה מ-א-ו-ד להיות מנהלתתתתתתתתתתתת
נו בקשה תישאריייייי
מוואה ענקיתתתתתתתת
לא מורן! את לא תתגעגעי! כי את לא עוזבת! את שומעתתת!?!!? חיילתתתתת את שומעתת!?!?
נוווו מורןן אנחנו משוגעיםם עליךך ילדה יפהה רוצים אותך פה איתנו! מה יהיה אם לא את!?!?
מורן אל תעזבי כולם בפורום מתים עלייך את מנהלת מצוינת באמת אין עלייך הפורום לא יהיה אותו הדבר בלעדייך ולמה את עוזבת בכלל?????????
מורני חיים שלי כבר כתבתי לך את דעתי
הלוואי שתישארי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגע רגע רגע, לא הבנתי!!!
את פורשת מהניהול או מהאתר כולו???
ואם כן, למה באמת??
*~ענבל~*
מורנוש
היית מנהלת מצוינת ועזרת לי מאוד ייעצת כמה פעמים ואהבתי תתגובות שלך, ותדיעות שלך
אם בא לך הנה המסנגר שלי masterofsky@walla.co.il
יאא..לא..אל תעזבייייייי
היית מנהלת ממש טובה..
חבל=/..
אני יתגעגע 😢
מי החליט שאת לא מתאימה??? אל תעזבי תראי כמה אנשים יתאכזבו!
אני לא נותנת לך לעזובב אין מתצב!!!!!!!
תגיד לפחות למהה
=[[?