מורן חמודה
רק עכשיו ראיתי את ההודעה
וממש לא ניראה לי שאת צריכה לעזוב
תראי כמה אנשים כן מערכים וכן חושבים שאת 100%
אני מקווה מאוד שלא תעזבי
את אחלה 😊
יאאא למה את עוזבתת.. תראי בזמו הקצר הזה שאניכבר בפורום תמיד נתת לי עצות ועזרת לי!!!
אל תעזבי מיאמר שאת לא מתאימה?????.... 😠
מורנוש אל תעזבי..
יש כאלה שלא רואים את הטוב אבל אני ראיתי
כמה שהתגובות שלך היו נחמדות העצות היחס
היית המנהלת הכי טובה מאז שאני באתר..
את שונה מאוד מההנהלה הקודמת וזה
טוב מאוווווודד
ובקיצור!!
את לא עוזבתת!!!!!!!!!!!
תודה רבה אנשים יקרים על כל התגובות ממש חיממתם לי את הלב..
אוהבת המון המון את כולכם..
מורן!
מורן נישמתי אין לך שום סיבה לעזוב בגלל שכמה אנשים אמרו שאת לא מנהלת טובה,
כי את מנהלת מצוינת וגם בתור משתמשת רגילה היית מדהימה!,
תמיד נותנת עצות, מפרגנת, עוזרת ומשקיעה,
לי אישית חבל מאוד שאת רוצה לעזוב,
אני ישמח מאוד אם תשני את דעתך ותשארי בסוף,
אוהבת'ך תמיד!!,
מוווווווווואהההההה!! 😁
מורנוש?
נשמה את זוכרת מה שפעם אמרתי לך במסנג'ר???
את לא צריכה להתייחס לכמה הערות כאלה כמו שנתנו לך
אני יודעת שזה כואב ופוגע מאוד שככה אמרו לך אחרי כל הטרחה שלך
וכל מה שהשקעת
אבל מתוקה
יש באתר עוד מלא גולשים וגולשות
שאוהבים אותך מאודדד
ולא רוצים שתעזבי מתוקה
כי את מנהלת מצויינת ומדהימה
מאמי בקשה ממך אל תעזבי אותנו 😢
אנחנו אוהבים אותךך פה!
וכל מי שאמר שאת לא מתאימה וזה
זה מקנאהההה
את פשוט מצויינת במה שאת עושה.
מקווה שתישארי 😊
אוהבת אותך המון המון המון המון
מעיינוש.
QUOTE (מיכל22 @ 03/08/2005) מורן חמודה
רק עכשיו ראיתי את ההודעה
וממש לא ניראה לי שאת צריכה לעזוב
תראי כמה אנשים כן מערכים וכן חושבים שאת 100%
אני מקווה מאוד שלא תעזבי
את אחלה 😊
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אל תעזבייייייייייייייייייייייי 😢
תודה לכל מי שהגיב ממש ממש ממש ממש ממש חיממתם
לי את הנשמה אני אוהבת את כולכם!!
תודה רבה!!
ואני כאן בשביל להישאר!!
אוהבת, מורן!
😯 אני לא מאמינה!!..
נשבעת שהכי אהבתי את התגובות שלך כאן... את הכי אחות גדולה פה... 😢
מצטערת שככה את מוותרת עליינו...
אז את נישארת גם כמנהלת? 😊