10 חודשים עם הנוכחי..ומקוווה שלנצחחחחח 😁 😁 😁
QUOTE (אנטנה @ 29/07/2005) אמממ לי חודשים וחצי
אני מקווה לעבור אותו עם החבר הנוכחי שלי
חמסה חמסה
בהצלחה בובעעעע 😁
הכי ארוך שלי היה זה 3 חודשים חח.. 😊
מערכת יחסים רצינית.., הכי הרבה נמשכה משו כמו 3-4 חודשים
אבל היו לי מערכות יחסים של שנה וחצי שהן לא היו ממש רציניות זה היה בגיל 13 -14 היום אני בן 18 , וזה בכלל לא היה רציני ומשמעותי יותר מידי
שנה וכמה חודשים..
זה היה לפני קצת יותר משנה.. ):
QUOTE (moraless @ 30/07/2005) חודש.. 😢 ישלי בעיה עם בניםם.. :\
חחח מאמי זה בסדר את לא היחידה.....
משהו כמו 7 חודשים... כיתה ו'... לא היה משהו רציני.
יום חמישי חודשיים ב"ה!!
עם המלאך שלייי =]
QUOTE (15PrInCeSs @ 01/08/2005) הכי ארוך שלי היה זה 3 חודשים חח.. 😊
כמוני..!... 😁
4 חודשים :/
אני בעייתיתיתיתית
5 חודשים
ואני מתתה שיהיה לי מישו שנה פלווס פלוס
בהצלחחה לכולםםם
8 חודשים..😊
אבל האהבה האמיתית שהיית לי נמשכה חודשים וחצי כי הוא כבר לא אהב אותי..
אך האהבה הזאת עוד קיימת..😢