המערכת יחסים הכי ארוכה שלי היא עכשיו עם חבר שלי, אנחנו 5 חודשים וקצת
אני חודשיים =\
חח
בנתיים לא היה לי חבר ממש רציני וזההה
=\
אמממ לי חודשים וחצי
אני מקווה לעבור אותו עם החבר הנוכחי שלי
חמסה חמסה
ב"הההההה!!!! עד החתונה עם מוטיל'ה😊
חחחחחחחחחחחחחחחח חמודה
אוהבת אותך
8 חודשים.. ועדיין עם אותו אדם מקווה שנגיע לעוד המון שנים טובות =]]
חודש.. 😢 ישלי בעיה עם בניםם.. :\
3 חודשיםם..בעזרת ה' חבר הבאא(אם יהייה) שנתייםם...חחחחח
~מורוש~
חצי שנה.. והיא עדיין נמשכת..
אמ... 10 חודשיים 😊
אחרי הקשר הזה ... הקשר הכי ארוך היה חצי שנה..
עדיין לא מצאתי את מסטר פרפקט.. 🙄
הכי ארוכה שלי היא עכשיו 😊 יום שני זה יוצא חצי שנה בע"ה
התכנון שהיא תהיה עוד כמה שנים טובות 😊 עד גיל 100+ חחחחחחחחחח
*~ענבל~*
גמני בערך חודשיים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סקר מעניין 😊
כמעט 9 חודשים (עם הנוכחי) ובעזרת ה' ימשיך