יש לי חברה שהיא אחד מהחברות הכי טובות שלי... הקטע זה שממש קשה לי איתה... כאילו בתכלס אני חולה עלייה...באמת שכן..אבל היא לא מפסיקה לפגוע בי... תראו היא ילדה שקצת קשה לה לעמוד על שלה.. וחבר שלה אמרו לו בבצפר "אם אתה רוצה זיון לך לרומי"
והיא הסכימה!!...אתם קולטים?!!?..הילדה שאני ייתן את החיים שלי בשבילה... אני פשוט לא יכולה להאמין... אם היו אומרים לי דברים כאלה עלייה הייתי נותנת לו כאפה על המקום רק על המחשבה שהוא חושב ככה..אני כבר לא יודעת מה לעשות... אני רוצה לסלוח לה והכול אבל אני פשוט כבר לא יכולה... 😢 מה אני יגיד לכם.. אני פשוט מבקשת עזרה איך לגרום מה לעשות... אני מתחננת תעזרו לי...
זה דיי קשה לשנות בן אדם
את יכולה לנסות לדבר איתה
את יכולה להגיד שאם היא לא תנסה לשנות את עצמה אתן יכולות להתרחק
אני עם התגובה שלמעלה...
זה קשה לשנות בנאדם..
אבל תגידי לה..שאם היא לא תנסה..להשתנות..את לא רוצה להיות חברה שלה..ותתרחקו
QUOTE (son_of_rain @ 16/07/2005) זה דיי קשה לשנות בן אדם
את יכולה לנסות לדבר איתה
את יכולה להגיד שאם היא לא תנסה לשנות את עצמה אתן יכולות להתרחק
מה זה דיי קשה, אי אפשר לשנות בן אדם .. רק הבן אדם עצמו יכול לשנות את עצמו ..
הדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה לדבר איתה ולהגיד לה את הכל שתשתנה והכל .. כל השאר כבר החלטה שלה ..
בהצלחה,
קורלי 😉
היא יצאה ממש לא בסדר. אם מישהו היה מדבר ככה על חברה שלי היה מקבל בעיטה לביצים... הייתה יכולה להגיד משהו לפחות. דברי איתה על זה תסבירי לה שיצאה לא בסדר. אבל תכלס זו החלטה שלה בסופו של דבר האם להשתנות.
QUOTE מה זה דיי קשה, אי אפשר לשנות בן אדם .. רק הבן אדם עצמו יכול לשנות את עצמו
אפשר
הוא פשוט מתחיל להבין דברים ולהסתכל עליהם בצורה אחרת וזה משנה אותו
QUOTE (son_of_rain @ 16/07/2005) QUOTE מה זה דיי קשה, אי אפשר לשנות בן אדם .. רק הבן אדם עצמו יכול לשנות את עצמו
אפשר
הוא פשוט מתחיל להבין דברים ולהסתכל עליהם בצורה אחרת וזה משנה אותו
נו תיקרא את ההמשך .. כתבתי הדבר היחיד שיעזור זה שתדברי איתה וכיאלו ככה היא תבין את הטעיוית שלה ותשתנה אבל היא לא יכולה לשנות אותה ..
QUOTE (Corali333 @ 16/07/2005) QUOTE (son_of_rain @ 16/07/2005) QUOTE מה זה דיי קשה, אי אפשר לשנות בן אדם .. רק הבן אדם עצמו יכול לשנות את עצמו
אפשר
הוא פשוט מתחיל להבין דברים ולהסתכל עליהם בצורה אחרת וזה משנה אותו
נו תיקרא את ההמשך .. כתבתי הדבר היחיד שיעזור זה שתדברי איתה וכיאלו ככה היא תבין את הטעיוית שלה ותשתנה אבל היא לא יכולה לשנות אותה ..
אבל הפעולה שחברה שלה עושה מביאה להבנה שלה 😊
אני גם עם התגובה הראשונה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראו אנ יגיד לכם משהו שאולי יעזור לכם להבין קצת יותר... לחברה שלי הזאתי..נקרא לה אורית (שם בדוי..)או קיי אורית ילדה מהממת ובאמת שיש לה כמעט הכול בחיים אין בן שלא חושב שהיא כוסית מהממת והיא טובה בלימודים וכמעט שלא חסר לה כלום רק יש לה בעיה אחת שמאוד מאוד מפריעה להרבה אנשים הקטע זה שפשוט אין לה טיפת ביטחון עצמי...אם ירכלו עליי אין לה ביצים להגיד "זה לא נכון" כי היא חייבת להסכים..כי היא תמיד פוחדת מהקטע של "מה יגידו עליי אם אני יעשה ככה או ילבש ככה"...וזהה הורג אותי! כי אני כן תמיד לצידה!!...אני לא יודעת מה לעשות עם זה... כי היא חשובה לי ואני לא רוצה לאבד
אותה אבל היא לא מפסיקה... ואחר כך היא באה אליי ובוכה
וזה ומתחננת לסליחה ואני סולחת לה כי אני לא יכולה ככה...אבל זה לא מפסיק לחזור אל עצמו..ואני לא יודעת מה לעשות כדי לגרום לה להבין..כי כבר אמרתי לה את זה וזה לא עושה כלום היא פשוט אומרת "מה אני יעשה יחזיר את הגלגל אחורה??..." אופפ אני ממש מבקשת תגידו לי מה לעשוות.. 😢
היא כנראה הגיבה ככה בגלל החוסר ביטחון כמו שאת אומרת...
את יכולה לסלוח לה אבל תבהירה לה שאם זה יחזור על עצמו היא יכולה להתעופף לך מהחיים..
בהצלחה מאמי
קחי אותה לחדר, תסגרי ת'דלת ותעבירי לה הרצאה על ביטחון עצמי וזה שבחוסר ביטחון שלה היא פוגעת באנשים אחרים (בך למשל), אם היא טיפשה (והיא טיפשה) תסבירי לה את זה בכל הנוסחאות שאת יכולה, תגידי לה שזה כבר אגואיסטיות מהצד שלה ואנכיות ושאת אומרת לה את זה לא כי את חושבת על עצמך אלא כי היא חשובה לך ואת רוצה בטובתה וככה היא פוגעת גם בעצמה ואחרי כמה שעות של הרצאה טובה תגידי לה שאם את והחברות שלכן חשובות לה אז שתעשה מאמץ להשתנות, ותפתחי את הדלת....
ביטחון עצמי זה משהו שאפשר לשנות. את ועוד חברות צריכות לעזור לה ולדבר איתה.
ביטחון עצמי זה משהו שנבנה בשלבים. זה לא קורה תוך שניה.
אולי אפילו כדאי לפנות לעזרה מקצועית. כי בעתיד החוסר ביטחון הזה מאוד יפגע בה.
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 16/07/2005) היא יצאה ממש לא בסדר. אם מישהו היה מדבר ככה על חברה שלי היה מקבל בעיטה לביצים... הייתה יכולה להגיד משהו לפחות. דברי איתה על זה תסבירי לה שיצאה לא בסדר. אבל תכלס זו החלטה שלה בסופו של דבר האם להשתנות.
גם..וגם לדעתי את לא צריכה לבוא אליה בגישה כזאת...נגיד תאמרי לה..יוו את לא יודעת אם מישהו היה מדבר עלייך לידי הייתי מפוצצת לו ת'אמאאמאמאמא של הצורה!
ואז תוסיפי כזה : ואת?
אבל לשנות בן אדם זה דיי קשה!!!
מסכימה פה עם כל התדגובות
תראי בדוגרי באמת אפ'חד לא יכול לשנות אותה רק היא עצמה
את פשוט יכולה לתת לה מין דחיפה כזאת
ובאמת כמו שאמרו פה
תרצי לה קצת על ביטחון עצמי וותגידי לה שבגלל שאין לה אז היא פוגעת בך ובאחרים
היא לא צריכה לחשוב מה יחשבו עלייה פשוט לעשות מה שהיא מרגישה
ושאת במקומה היית מגנה עלייה
וזה די פוגע שהיא פשוט שתקה והסכימה איתם!
מקווה שתסתדרו
מוואהה ענקית!