מסכימה פה עם כל התגובות
תראי בדוגרי באמת אפ'חד לא יכול לשנות אותה רק היא עצמה
את פשוט יכולה לתת לה מין דחיפה כזאת
ובאמת כמו שאמרו פה
תרצי לה קצת על ביטחון עצמי וותגידי לה שבגלל שאין לה אז היא פוגעת בך ובאחרים
היא לא צריכה לחשוב מה יחשבו עלייה פשוט לעשות מה שהיא מרגישה
ושאת במקומה היית מגנה עלייה
וזה די פוגע שהיא פשוט שתקה והסכימה איתם!
מקווה שתסתדרו
מוואהה ענקית!
לא תצליחי לגרום לה לשנות את ביטחון שלה
ובטח לא אותה..תני לה ללמוד מהטעויות האלה
(כמובן אחרי שדיברת איתה)
עם תדברי איתה..זה לא יעזור..עם זה יעזור..זה טוב
אבל 80% זה לא יעזור
לכן..תני לה לללמוד מהטעות שלה
החיים זה בצםר
זה קרה לי משהו דומה
QUOTE (שיריאלה @ 18/07/2005) לא תצליחי לגרום לה לשנות את ביטחון שלה
ובטח לא אותה..תני לה ללמוד מהטעויות האלה
(כמובן אחרי שדיברת איתה)
עם תדברי איתה..זה לא יעזור..עם זה יעזור..זה טוב
אבל 80% זה לא יעזור
לכן..תני לה לללמוד מהטעות שלה
החיים זה בצםר
זה קרה לי משהו דומה
בדוגרי גם זה נכון
מטעיות לומדים!
קודם כול שאאאלללוווםםםם לכוווווולם אני חדשה פה דרך אגב 😁
דבר שני תיראי מיתוקה אחת שבאמת את חשובה לה והיא באמת רוצה ליהיות חברה טובה שלך או הכי טובה שלך או סתאם חברה שלך לא היתה עושה דברים כאלו..במיקרה כזה תיראי מה את עושה בתאחלס את רוצה חברה שלא תירצה ליהיות חברה שלךךךךךך?לא נירא ליי..אף אחד לא היה רוצה חברה כזאות..
ביהצלחה מאמייי 😊
ע ד י
אהלן מתוקה..
קודם כל שינתי לך את הכותרת.
תקראי את חוקי הפורום!
http://www.lovesite.co.il//modules.php?nam...ums&act=SR&f=20
תודה רבה..
מורן!
איזה כותרת עשית?
סליחה לא ידעתי...פעם הבאה אני יעשה משהו שונה... 😉
הנושא נפתר...תודה לכל מי שעזר לי =] =] =]
שמעי אולי אם מלא אנשים עומרים עלייך דברים אז זה בטח נכון...!!!
תשאירי ת'שם ותמספר אי סי ואני יחזור אלייך ונזדיין ונעשה חיים ילדים וניהיה דתיים!
פשוט קחי אותה לשיחה תגידי לה הכול אל תשמרי דברים בלב...
תגידי לה מה שמםריע לך ושנמאס לך שהיא פוגעת בך ככה...
ותגידי לה פשוט אני לא יכולה עם ההתנהגות הזאתי שלך וההתנהגות שלך הורסת הכול..
תרמזי לה אולי היא ב'מת תתפוס תצמה בידים ותשתנה..
כי לשנות בן אדם איא אפשר זה רק תלוי ברצון שלו להשנות
QUOTE (רומי_המאמי @ 25/07/2005) הנושא נפתר...תודה לכל מי שעזר לי =] =] =]
אני שמחה שהוא נפתר.. למרות שלא עזרתי! אבל טוב לשמוע..
מה עשית בסוף?
בתכלס...אי אפשר לשנות בנאדם..
את יכולה לספר לה מה את מרגישה, ואם לא נוח לך לומר לה את זה פנים מול פנים אז תכתבי לה מכתב..שם את יכולה לכתוב ולומר לה ה-כ-ל
אם היא באמת חשובה לך..אל תתני לה להתנהג ככה , אם היא באמת חשובה לך תאמרי לי כל מה שאת חושבת..אולי את לא יכולה לשנות אותה אבל את יכולה לתת לה חומר למחשבה ואז אולי היא תשתנה מבפנים..
~מקווה שעזרתי~
QUOTE (LooVee @ 01/08/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 25/07/2005) הנושא נפתר...תודה לכל מי שעזר לי =] =] =]
אני שמחה שהוא נפתר.. למרות שלא עזרתי! אבל טוב לשמוע..
מה עשית בסוף?
ת'אמת שהוא ממש לא נפתר אבל הבנתי שככה הוא בטוח לא יפתר אז חבל לי על הזמן...
תראי חוצמזהה.... יש לנו המון בעיות במשפחהה המורחבת והיא כל הזמן עצבנית בגלל זה אז תמיד יש לב סיבה לבוא ולהרביץ לי או לקלל אותיי...אני פשוט לאדעת מה לעשות...
מקווה שזה יעבור לבד וזההווו....
QUOTE (רומי_המאמי @ 21/08/2005) QUOTE (LooVee @ 01/08/2005) QUOTE (רומי_המאמי @ 25/07/2005) הנושא נפתר...תודה לכל מי שעזר לי =] =] =]
אני שמחה שהוא נפתר.. למרות שלא עזרתי! אבל טוב לשמוע..
מה עשית בסוף?
ת'אמת שהוא ממש לא נפתר אבל הבנתי שככה הוא בטוח לא יפתר אז חבל לי על הזמן...
תראי חוצמזהה.... יש לנו המון בעיות במשפחהה המורחבת והיא כל הזמן עצבנית בגלל זה אז תמיד יש לב סיבה לבוא ולהרביץ לי או לקלל אותיי...אני פשוט לאדעת מה לעשות...
מקווה שזה יעבור לבד וזההווו....
חחחחחח יואו אני מצטערת זה היה אמור להיות לאשכול של (אמא מכה) חחחח...הנושא הזה אכן נפתרר..=] דיברתי איתה והסדרנו את זהה...