אבל אני רוצה לדעת שהוא אוהב אותי....
איך אני יכולה לדעת?????
כעיקרון
את זה אפשר להבין ממבטים שלו עלייך ולפי היחס
אבל יש אנשים שמנסים להזתיר את זה
לכן פשוט צריך לספר ולראות את התגובה
אי אפשר אני מכירה אותו באינטרנת אבל אני נוראאוהבת אותו ולפעמים הוא נותן לי הרגשה ממש טובה ולפעמים לא.....
אז תפגשו
ואז אולי תוכלי להבין
החיים דבר מסובך
אבל אם להתאמץ מספיק הכל אפשרי
אני מבינה אותך מאוד... אבל עד שלא תנסי לא תדעי.... תרמזי לו איך שהוא תתקרבי אליו יותר שתפגשו...
מקווה שיהיה בסדר
אור
על תאומרי לו שאת אוהבת מאמייי..בנים תופסים מיזה תחתתתת..תיחכי תני לזמן לעשות את שלו..ותירמזי פה ושם את יודעת חח אבל בקטנה לא דברים ריציניים שלא יידע 😛
ביהצלחה 😊
אני עם התגובה הראשונה 😊
בהצלחה ..
תאמת שאת לא יכולה לדעת אם זאת אהבה באמת כי כמו שאת אומרת זה בנוי על קשר במחשב..
אז תפגשי איתו ותכירי אותו לעומק..
לי היה קשר מפגר שכזה שרק באייסי היינו מדברים.. וזה היה כמו חלום כזה שמתנפץ בכל פעם שהייתי נפגשת איתו במציאות.. כי כשהייתי נפגשת איתו הייתי ממש נגעלת ולא רוצה אבל פתאום באיי סי הכל היה חוזר להיות מלא ב'אהבה' שבעצם זאת 'אהבה וירטואלית'
עדידה
לא כל הבנים תופסים תחת על זה שהבנות אומרות שהן אוהבות אותן
לפעמים זה דבר חמוד.. ואז הקשר פורח..😊
אל תיפגשו..עם הוא בכלל ערבי סוטה?!?!?!
חחחחחח אל תגזימי אבל עדיין זה מסוכן מאוד!!!
אתן צודקות, זה באמת מסוכן.
אני מציעה לך לשכוח אותו, כי לא נראה לי שזה רציני
הרי אף פעם לא פגשת אותו אפילו
אז אולי כדי לך למצוא מישהו אחר מהסביבה שלך
מקווה שעזרתי 😊
נטלי
אם את באמת אוהבת אותו אל תוותרי מהר, תגששי תבדקי באמת מה הוא מרגיש כלפייך ורק אז כשתדעי את זה
אם הוא באמת מרגיש משו ואת רוצה לפתח תפתחי איתו קשר רציני יותר וזה
אבל אם לא תחפשי מישו יותר מהאזור שלך זה יותר נחמד ונגיש בדרך כלל