אוהבת מישהו מהאינטנט?
אהבה וירטואלית
ולא הייתי קוראת לזה אהבה...
כל עוד לא תיפגשו את לא יכולה לדעת אם זה אהבה או לא יודעת מה....
אז לדעתי אל תמהרי עם זה....
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

