איזה יאפים!! =]]
-ניבו'ש- 😊
שמחה שאהבתן בנות!!
אוהבת המוןו..
מורן!
המון המון המון המון משפטי איי סי קיו
אבל חמוד...
"אהבה... פתאום היא מתפרצת... כמו להבה....
היא תשרוף את כל מה שהיית... היא תשרוף את כל מה שאתה"
חחחחחחח אלי מאמי שמחה שאהבת וצחקת עליי מעט..
ומשפט טוב מדניאל סלומון אמרת!! 😉
אוהבת המון,
מורן! 😉
מדה*םםםםםםםםםםםם אהבת********** 😁
מורנוש אהבתי המון המון..😊
מקווה שלא תפרשי מהפורום לגמרי שתמשיכי לרשום לנו
ושתשמרי על קשר 😊