שמחה שאהבתם לקרוא.. העיקר שיהיה בשביל הכייף..
תודה לכולם על התגובות..
תודה הודיה מאמי על ההוספות!
ילדונת איזה יפה המשפטים שלך אהבתי אותם
יש לי עוד משהו להוסיף למרות שהוא מאוד מוכר וישן
אבל הוא גם מאוד יפה
אני לא יודע אם אני רושם אותו נכון אז אתם מוזמנים לתקן אותי למי שמכיר את זה
ילדה שואלת: מה הדבר הכי חשוב לך ?
בן: החיים שלי
ילדה הלכה עצובה ונעלבה בלי לדעת שהיא כל החיים שלו..
נ.ב.:
הידעת שעומרי במרוקאית זה - חיים שלי 😊
רואים שיש טיפה של משמעות לשם שמעניקה הרבה ניצוצות לאדם
שמחה שאהבת ת'משפטים מאמי,
והמשפט שכתבת זה אמור להיות מכוון מבת לבן,
והוא הולך כך: "יום אחד שאלת אותי מה הכי חשוב לי,
החיים שלי או אתה,
עניתי החיים שלי,
ואתה הלכת עצוב מבלי לדעת שהחיים שלי זה בעצם אתה"
סבבי תודה 😊
כן אני שכחתי קצת איך רושמים אותו ..
איזה אחווה ..
מתה עליכם..
אוהבת המון.. מורן! 😉
מורנו'ש כפרה עלייך גמני מתה עלייך ואוהבת'ך המון נישמתי! 😁
אני הרבה יותר ואין ויכוח!! 😂
שמחה שאהבתן בננות..
אוהבת המון המון..
מורן!😊
הודיה שמחה שאת מסכימה איתי!! 😉
*האדם ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך לבכות... - זה המוטו שלי .. ! 😊
זה כל כך נכון אבל 😉
א-ה-ב-ת-י רצח 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
ע ד י