QUOTE גועל נפש אני בחיים לא יהיה מסוגל לעשות את זה לבת זוגתי
זה לא יפה ולא שווה
אני לא מתחלקת בחבר שלי!!!!!!!!!
גועל נפש, זנותי ולא מראה כבוד כלפי בני הזוג
בעעעע...
חילופי זוגות זה לא כמו פרידה, זה יותר כואב, וזה לא מראה בכלל כבוד!
ברור ש1 למרות שאין לי חבר אבל האקס שלי בזמנו שהיינו חברים והיינו עושים את זה הייתי נותנת לו ולמי שהייתה איתו כאפה מה זה, הוא רק היה שלי ! 😊
גועלי. אני לא אעשה את זה בחיים לא לבן זוג שלי וגם לא לעצמי~
חוץ מזה אני לא מבינה מה אתם צריכים בכלל חילופי זוגות?? למה בני כמה אתם? 17?18?19?20? כבר בגיל כזה חילופי זוגות? כבר בגיל כזה משעמם לכם?? אז המצב שלכם באמת גרוע וסורי שאני אומרת את זה כל-כך ישיר אבל באמת אתם עוד קטניםם מה יהיה כשתהיו גדולים ?!?! ..
לידעתי זה מיגעיל זה מראה חוסר כבוד אחד כלפיי השני
ואיך אפשר ליהיות אם מישהו בירגע שאת אוהבת מישהו אחר???..וגם עם את לא אוהבתתת..זה עידיין
דבר ממש מיגעיל..אבל תיראו כול אחד והדעה שלו למרות שלידעתי זה איכסססהה..
אבללל כמו שאומרים אל טעם ואל ריח אין ליהיתווכח הא 🙄 🙄 🙄
ווווגם זה אחרי זה ייעשה לכם בעיות בזוגיות..ביקיצור תחשבו ליפני זה עם מישתלם לכם לעשות את השטות
הזאות בישביל רגע אחד ואחרי זה הכול יתקלקל כיוון שליהחזיר את הגלגל ליאחור זה בילתי איפשרי
אוהבתת
ע ד י
QUOTE גועל נפש אני בחיים לא יהיה מסוגל לעשות את זה לבת זוגתי
זה לא יפה ולא שווה
אני איתך!!
זה גועל נפש..שאת בוחרת מישהו את איתו כל הזמן אם משעמם לכם אז תגוונו בינכם לבין עצמכם או שתפרדו וזהו איזה גועל...
מה זה בגידה??!!!??!!! בנאדם שאוהב לא בוגד!! הוא לא מחפש ריגושים מהצד שלידו נמצאת אהבת חייו...
את מוכנה ככה להתחלק בבן זוגך???? 😯 😯
QUOTE (your-angel @ 15/07/2005) אני חושבת ש -1 3 ו.. 4 נכונים!
1) גועל נפש, זנותי ולא מראה כבוד כלפי בני הזוג
3) אני בחיים לא אוכל לשכב עם מישהו אחר חוץ מחבר שלי !
4) אח"כ הורס את הקשר ומפתח קנאות וריבים
וב-4 הורדתי את הבהתחלה נחמד כי זה לא !!
מסכימה איתה 100%
מסכים איתכן בנות, זה גועל נפש
לדעתי מי שמשעמם לה הקשר בינה לבין בן זוגה צריכה פשוט להוסיף פילפל לקשר
שיהיה עניין זה כל מה שמייחד קשר
הרי לא כל הקשרים אותו דבר
יש כאלה קרובים
יש כאלה רחוקים אבל כולם שווים