למי שיש עוד משהו להוסיף תכתבו...
כמובן שאני מדברת על זוג שהרבה ביחד ושיש אמון והחילוף הוא עם רק זוג אחד שהם אנשים מוכרים וחברים טובים.......והוא נועד כדי לגוון ולמנוע בגידה.
אוהבת המון,
גל.
את מדברת כמובן על חילוף זוגות למטרות סקס?
גועל נפש אני בחיים לא יהיה מסוגל לעשות את זה לבת זוגתי
זה לא יפה ולא שווה
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 09/07/2005) גועל נפש אני בחיים לא יהיה מסוגל לעשות את זה לבת זוגתי
זה לא יפה ולא שווה
מסכימה.
סבבה תודה
אני בטוח שעוד הרבה בנות יסכימו איתך ואיתי בנות שהן הגיוניות וחוו אהבה ראשונה או אהבה קצת שונה ומציאותית עם עליות ומורדות
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 09/07/2005) גועל נפש אני בחיים לא יהיה מסוגל לעשות את זה לבת זוגתי
זה לא יפה ולא שווה
מסכים ב100000000000000000000 אחוזים!!!!! 😊
זה תלוי בהמוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן דברים
בכל מקרה אני בחרתי 4
כך שבכל מקרה זה רעיון ממש גרוע
בחרתי ב 1....
אני לא מתחלקת בחבר שלי!!!!!!!!!
גועל נפשש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לדעתי מאמי....עם את ילדה של שינווים אז כניראה את לא בנויה לחבר =] (אני לא מדברת עליךך זה כללי)
כי את חבר שלך את צריכה לאהוב והוא צריך לספק אותך מזה חילופי זוגות!?...גועל נפש לפחות לדעתי
לפי דעתי זה רעיון רגוווווווווע
QUOTE (aline_angel @ 13/07/2005) לדעתי מאמי....עם את ילדה של שינווים אז כניראה את לא בנויה לחבר =] (אני לא מדברת עליךך זה כללי)
כי את חבר שלך את צריכה לאהוב והוא צריך לספק אותך מזה חילופי זוגות!?...גועל נפש לפחות לדעתי
מסכימה עם אליניייי =))) 😊
אני חושבת ש -1 3 ו.. 4 נכונים!
1) גועל נפש, זנותי ולא מראה כבוד כלפי בני הזוג
3) אני בחיים לא אוכל לשכב עם מישהו אחר חוץ מחבר שלי !
4) אח"כ הורס את הקשר ומפתח קנאות וריבים
וב-4 הורדתי את הבהתחלה נחמד כי זה לא !!
בחרתי 1.
ראיתי כמה פעמים בטלויזיה על זה ואני לא מבינה איך אנשים מסוגלים ללכת ולהחליף את הבן זוג
שלהם כדי לגוון את חיי הסקס שלהם..זה מחליא וזה לא מראה שהבני זוג מעריכים זה את זה ונותנים כבוד אחד לני..אני אישית בחיים לא יעשה את זה