חחח
יש מצב גדול שהכעסת עכשיו הרבה בנות בפורום הזה...
סבבה זה היה אמור להיות מעניין
=)
ויש מצב שהוא באמת הכעיס כמה בנות
אבל בדוגרי זה נכון
יש גם בנות כאלה
כמו שיש בנים מרכלים
הקיצר מה זה משנה
הכי חשוב
שגם עם כל הסטיגמות האלה
הבנות לא יכולות בלי הבנים
והבנים לא יכולים בלי הבנותת!
😛
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 10/07/2005) חח מה שנכון נכון..😊
😁
QUOTE (aline_angel @ 06/07/2005) זה מעין חידה כזאת, למה למען השם יש סטיגמה שבנות מרכלות יותר מבנים?
כי בנות מודות לפחות שהן מרכלות ובנים שמרכלים בטח שלא מיתגאים בזה! עם תישאלי בן איך אתה יודע?...הוא יגיד לך "אני יודע הכל" או משהו בסיגנון...אז יצאה כמו שאתה אומר סטיגמה! זה לא נכון!
למה בנות תמיד אבל תמיד לא יעזור ילכו בזוגות לשירותים? כי זה נוח שנגיד חברה שלי שומרת לי שאפ'חד לא יכנס וזה...או לישאול אותה איך אני ניראת וגם או שזה לדבר על משהו שקרה ואז הלכנו לדבר על זה כי אי אפשר מול כולם...זאת דעתי לפחות!
למה רוב הבנות חושבות שהבנים הם פשוטים ולא מבינים כלום חוץ מאוכל וסקס?
כי זה מה שאתם מראים!!..אצלכם זה גברר מי שמזיין אצלנו זה ריגשי!!...ואני לא מכלילה אבל זה התדמית שאתם בניתם לעצמכם! כי אצלכם מי שככה הוא גבר..ובקשר לאוכל?!...אפ'פעם לא שמעתי על זה עם כבר כושר חדר כושר או משהו אבל אוכל?!!?...לא יודעת אני לא שמעתי על זה!
ולא מסוגלים לדבר על דברים עמוקים כמו אהבה ורגשות ולהראות אינטימיות ורומנטיות בזמנים וברגעים הנכונים???
זה גם לא שמעתי ואני חושבת גם שזה לא נכון למה כל הידידים שלי אני מרגישה שאני כן יכולה לדבר איתם על דברים עמוקים והכל ואפילו יותר משאני מדברת עם חברה או משהו אני מרגישה נוח לדבר עם ידידים שלי על הדברים הכי עמוקים שיש....ואני מכירה לא קצת בנים רומנטים וכאל שיש להם טאקט...
גם י יש כמה שאלה:
באמת למה בכל קשר ולא משנה מה אתם תמיד תכניסו איכשו סקס או משהו שקשור כאילו בלי זה אין קשר?...ואני לא אומרת שזה לא טוב כי שיש אהבה אז הדבר הכי כייף בעולם זה להרגיש אחד את השני והכל אבל למה זה כל כך חשוב לכם?
מסכימה עם אהובתי...חחח.. 😊