חחח סבבי אני שמח..😊 שאהבת את החידה
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 06/07/2005) morless
אני לא מסכים איתך כל כך ,דבר ראשון אני שונה מהרוב
לדעתי רוב הבנים הבנות הן אלה שמובילות את הקשר והמערכת יחסים ביניהם, והבנים פשוט נשענים יחסית, וממשיכים ללכת, במקום לקחת יוזמה, ולדבר על מה שמפריע להם על מה שהם אוהבים ולא אוהבים, ועל דברים שהם רוצים במערכת יחסים, דברים שמדליקים אותם, דברים שהיו רוצים לשנות או לגוון יותר, את רוב הדברים האלה אם לא כולם הבת היא זאת שבדרך כלל יוזמת ומפתחת את השיחה לגבי זה אם זה מפריע לה, ואם אכפת לה כל כך..
אני אישית בנאדם שמאוד פתוח יחסית, אני יוזם תמיד כשיש דברים שמפריעים לי או שאני רוצה,ואני בכייף יפתח שיחה, ולא יפריע לי לדבר על זה אפילו שעות וימיים אם נצטרך, אני לא מחשיב את זה עדיין לחפירה כל עוד הנושא לא משעמם, עדיין יש אנרגיה מתח עניין
אני רק אומרת את דעתי.!!!
בעולם שלי רוב הידידים שלי הם כמוך לפי התיאור שלך על עצמך!
הם אלה שיוזמים איתה את השיחה.. הם מדברים על חיי האהבה.. הם מרכלים איתי על אין סוףףף..
ידיד שלי הוא דוגרי שף! יודעע הכלל! אני בקושי מקושקשת יודעת לעשות.. שלא נדבר על מיץ תפוזים...
ותאמת מי שהייתי איתו בהחלט זה שפיתח את ה קשר שלנו.
זהו.
חחח אהבתי שקראת לזה חידות.. זה לא חידות... זה יותר אממ...איך נגיד את זה... דרך העולם..
א- בנות הולכות יחד לשירותים - כי הן רוצות שישמרו להן.. נו.. מה יש מלא פושטקים שצריך להיזהר מהם..
וגם.. כדי שבאמת יהיה מי שידבר איתן באמצע הפיפי..
ב- בנים לא מדברים רק על סקס ואוכל גם על צבא מחשב וכו' (חיחיחי..) לא ברצינות..
בנים כן מדברים על רגשות ! מה הם לא בני אדם ?1 וכל אחד.. כל בן מדבר על הרגשות שלו.. לא עם כל אחד פשוט..
ג- בנים מרכלים בדיוק כמו בנות !!!! פשוט בנות מודות בזה !!
ד- אם מקומה של האישה במטבח , תעזרו לי להבין איך זה שכמעט כל הגברים הם שפים ?!..
חח סבבה
אין לי בעיה עם הדעה שלך
פשוט אני לא מסכים איתה, זכותך להביא את הדעה שלך כמו שגם זכותי להביא את הדעה שלי..
אה סבבי
אצלי זה גם הבנים הם אלה שיוזמים ..ופחות הבנות, הבנות אצלנו הם דיי ביישניות..חלקן..
מודה גמאני לא אוהבת ליזום אני בישנתים זאת תכונה על הפנים
...
אוקיי חח.. אהבתי..
אז קודם כל לדעתי זה ממש ממש שטיות שבנות מרכלות יותר מבנים
יש בנים הרבה יותר רכלנים מבנות!
ולמה אנחנו תמיד הולכות לשירותים בזוגות?!? שאלה טובה חחח..
אני חושבת שזה כי אנחנו רוצות להסתכל יחד במראה ולהסתדר להגיד תדעה שלנו אחת על השנייה
ולפעמים פשוט כדי לדבר חח..
ובקשר אלייכם
זה כי ככה רוב הבנים
זה באמת מה שהם מראים שלא מעניין אותם שום דבר חוצמזה
יש בנים שמדברים על אהבה ורגשות
אבל יש כאלה שחושבים שרק הבות צריכות לעשות את זה
אני חושבת שזה סטיגמה שהבנים הדביקו על עצמם!
סבבה
מה שמעצבן אותי זה שבגלל הסטיגמה הזאת שנהייתה לנו
אז כל הזמן לא נותנים לי - ואני משער שגם לעוד אנשים בנים כמוני, לדבר על נושאים כאלה
ישירות חוסמים אותך
ואמרתי כן בטח אתה סתם אומר היו בנות שהכרתי שלא האמינו שבאמת אכפת לי מנושאים כאלה,
אז הם אמרו שאני אומר את זה סתם בשביל למשוך בנות ואני לא באמת מאמין ואכפתי בנושאים כאלה
מה אני אמור לעשות במצב כזה??
נסעת לך היום אני כבר מתגעגע לא יכול לחכות ליום שתגיעי
משתגע מרוב מחשבה מה לעשות כשאת לא כאן
אני מחכה בלי סוף מחכה בלי הרף
רוצה אותך לשמוע אומרת - חזרתי
רציתי לתכנן הרבה דברים אבל הבנתי שאני לא מסוגל
קו המחשבה שלי לא קיים כשאת לא כאן קרובה אלי
מביט בעינייך רואה ניצוצות של זוהר כמו הכוכבים בשמיים
אשיג למענך תירח אם תרצי להוסיפו לכוכבים שלך
אם תרצי מילה אכתוב לך סיפור
אם תרצי מנגינה אכתוב לך שירים
אם תרצי אהבה אתן תנשמה
את הדובדבן שבקצפת
בלעדייך אין טעם וריח
את עודדת אותי ברגעים קשים
נתת לי לחיות כמו בעננים
מאחל לך לשמחה אהבה וכל דבר אשר ניתן להשיגה כי אותך הכי קשה להשיג
אבל למענך מוכן אני להילחם להפסיד להיכנע וכל דבר אשר תרצי
אוקיי..אז ככה:
קשה להסביר למה קובעים כאלה סטיגמות..אולי בגלל מה שרואים ביום-יום ואולי פשוט כי ככה מבדילים בין הבנים לבנות.
אני אישית לא חושבת שבנות מרכלות יותר מבנים,אצל בנים זה אולי פחות שקוף ויותר נעשה בסתר כדי שלא יחשבו עליהם שהם נקבות שיושבות ומרכלות..
בקשר לזה שבנות הולכות בזוגות לשירותים,גם אצל רוב הבנים זה ככה..הם יכולים ללכת חבורה שלמה כדי להשתין (סליחה על המילה)..
ובנים כן מסוגלים לדבר על דברים עמוקים כמו אהבה ורגשות ולהיות רומנטיים,לא כולם כמובן כאלה כי חלק מחשיבים את זה כלא מאצ'י ורך מדי כשבנים אלה שצריכים להיות יותר קשוחים אבל יש אחרים שדווקא כן רומנטיים ומפגינים רגשות..
בקשר לנהיגה..ת'אמת זה עובדתית שבנות נוהגות גרוע יותר מבנים (לא כולן כמובן) ואני רואה את זה מדי יום בכבישים כשמישהי מעכבת את כל התנועה או חותכת מול האף..
בקשר למטבח ולילדים.. זה פשוט עובדה שבנות אלה שמבשלות בבית (ברוב המשפחות) למרות שאם מדברים בכללי,השפים הטובים בעולם הם ממין זכר..
ובקשר לילדים.. מה אפשר להגיד..אין ספק שהבנות הן אלה שלוקחות את החלק החשוב יותר שנוגע לילדים אבל לא נכון להגיד שהן נועדו בשביל זה..
הכל פה כמובן מאוד יחסי ואי אפשר לתת הסבר מדוייק לסטיגמות האלה אבל ניסיתי בכל זאת 😊
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 08/07/2005) סבבה
מה שמעצבן אותי זה שבגלל הסטיגמה הזאת שנהייתה לנו
אז כל הזמן לא נותנים לי - ואני משער שגם לעוד אנשים בנים כמוני, לדבר על נושאים כאלה
ישירות חוסמים אותך
ואמרתי כן בטח אתה סתם אומר היו בנות שהכרתי שלא האמינו שבאמת אכפת לי מנושאים כאלה,
אז הם אמרו שאני אומר את זה סתם בשביל למשוך בנות ואני לא באמת מאמין ואכפתי בנושאים כאלה
מה אני אמור לעשות במצב כזה??
נסעת לך היום אני כבר מתגעגע לא יכול לחכות ליום שתגיעי
משתגע מרוב מחשבה מה לעשות כשאת לא כאן
אני מחכה בלי סוף מחכה בלי הרף
רוצה אותך לשמוע אומרת - חזרתי
רציתי לתכנן הרבה דברים אבל הבנתי שאני לא מסוגל
קו המחשבה שלי לא קיים כשאת לא כאן קרובה אלי
מביט בעינייך רואה ניצוצות של זוהר כמו הכוכבים בשמיים
אשיג למענך תירח אם תרצי להוסיפו לכוכבים שלך
אם תרצי מילה אכתוב לך סיפור
אם תרצי מנגינה אכתוב לך שירים
אם תרצי אהבה אתן תנשמה
את הדובדבן שבקצפת
בלעדייך אין טעם וריח
את עודדת אותי ברגעים קשים
נתת לי לחיות כמו בעננים
מאחל לך לשמחה אהבה וכל דבר אשר ניתן להשיגה כי אותך הכי קשה להשיג
אבל למענך מוכן אני להילחם להפסיד להיכנע וכל דבר אשר תרצי
קודם כל מאמי אני חושבת
שעם בן היה מדבר איתי הייתי מאמינה לו
שהוא באמת מעוניין לדבר על הנושאים האלה
אני חשובת שאלה שלא מאמינות
אולי נפגעו מאיזה בן שעשה להן ככה
או שפשוט יותר מידי נכנסו לזה שכל הבנים הם חרא
וזה נכון שזה מעצבן שבגלל הסטיגמה הזאת אז קשה לנו
להאמין לזה
אבל יש גם סטיגמות רבות על בנות שהבנים הדביקו לנו
זה די דומה...
ודרך אגב אחלה שיר!
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 09/07/2005) יש מצב
תודה כפרה 😊
איןן בעד מה
מקווה שעזרתי לך לענות על השדאלות שלך!
אני חייבת להגיד שלפני כמה ימים ישבנו אני חבר שלי חברה ועוד חבר..
ובנים פשוט מרכלים בלי סוף זה סתם סטיגמות..
דבר ראשון בנות הולכות ביחד לשירותים לא כדי לרכל אלא כדי לא להיות לבד..בנות גם כשהן יוצאות הן תמיד נשארות ביחד ולא נפרדות לעומת בנים שכשהם יוצאים כל אחד מוצא לא בחורה והולך..
אבל מי אמר שבנים מבינים רק באוכל וסקס!?
גם בנים מדברים על אהבה ועד רגשות עמוקים..רק שהם לא עסוקים בזה כמו בנות.
תודה שני ענית לי על השאלות!
😊
חח נכון חלק מרכלים בלי סוף אפילו יותר גרוע מבנות..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 09/07/2005) תודה שני ענית לי על השאלות!
😊
חח נכון חלק מרכלים בלי סוף אפילו יותר גרוע מבנות..
שמחה שעניתי לך 😊
בדוגרי זה היה מעניין לענות על זה!!
חיחי
מוואהה
כמה דברים נכונים נאמרו פהה!!!! חבל"זזז...
קודם כל... אולי אני אכעיס כמה בנות פה אבל.. לא נורא... בנות הן עם חרמןןןן!!!!!
הן אולי לא מודות שהן חושבות על סקס 7\24 אבל... עדיין!!! זה בדיוק כמו שאומרים שבנים מרכלים אבל לא מודים בזה.... ובתכלס.. מ'רע בזה שבנות חרמניות? זה עושה רק טוב..=]]] חח...
ולגבי ה"ללכת בזוגות לשירותים" זה כמו בסרטים שהבנות פתאום קמות ואומרות "אני הולכת לפדר את האף"...חח... כנראה שהבנות צריכות פשוט לרכל( נו טוב.. להביע דעה) על ההוא ששם וזה..חח... או פשוט באמת לפדר את האף או שפשוט עומד לצאת להם!!