אממ אני התנשקתי יום אחד בכיחתה ו' במשחק אמת או חובה עם ילד ידיד אחד מהכיתה הקודמת שלי ביסודי אז זה היה כזה נשיקה בפה קצרה לא צרפתית...
אני מתה לנשק ילד אחר שאני מאוהבת בו כבר שנה@! ואני כל הזמן מפנטזת לנשק אותו קוראים לו יואב(הפעם לא שם בדוי השם הבדוי הקודם שלו היה יוגב) אבל כל פעם שאני מתקרבת אליו ממש קרוב אני רועדת או כזה קופאת מהמקוום... אני רוצה לנשק אותו בפה אבל אני מפחדת איך הוא יגיב אחרי זה.... כי פעם אחת באיסיקיו שאלתי אותו :"תגיד היית רוצה שנתשנשק בלחי כמו כל הידידים שמתשנקים בלחי בשכבה?" והוא אמר :"לא... תתנשקי עם אחרים אם את רוצה .." אוף זה מרגיז... הא ואחרי זה הוא שאל שניסע יחד לבורגראנץ' כמו בפעם הקודמת שהלכתי לאכול איתו ועם ידיד שלו... היה נחמד רק מרוב התרגשות לא יכולתי לאכול חחח... ז"א לא הייתי רעבה אז מעכשיו כל הזמן גם מהיום הולדתי הוא צוחק איתי שאני לא אוכלת הרבה ואני דווקא אוכלת בסדר לא הרבה מידי ולא קצת מידי אני פשוטט מסודרת באוכל ואוכלת לאט בייחוד שאני ליידו אני אוכלת לאט... אז גם נפגשתי איתו לבד בפעם הראשונה לבד איתו!!! חברה שלי רצתה גם לבוא והיא די נעלבה שאמרתי לה שלא כדאי לה לבוא כי יהיה לה משעמם להיות איתי ועם יואב, ושליואב לא נוח להיות עם 2 בנות... ורק יותר מאוחר היא הבינה אותי וסלחה לי..
אז מה לעשות!? בקשר לנשיקה... איך להעיז לנשק אותו?! לומר לו לעצום את העניים ולא לדבר ואז לנשק אותו?! אפילו את זה לא העזתי לומר לו ...
ארר תעזרו לי אני כבר רוצה לנשק אותו שנה ואני לא מעיזה מרוב הפחד:"מה הוא יגיד אחר"כ"
אולי פשוט להגיד לו מה את מרגישה כלפיו???
ואז תוכלי לתת לו נשיקה..
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 04/07/2005) אולי פשוט להגיד לו מה את מרגישה כלפיו???
ואז תוכלי לתת לו נשיקה..
לא אני לא מעיזה.
הוא כבר שאל אותי באיסיקיו אם אני אוהבת אותו אבל לא עניתי לו כי אני מתביישת
ארר מה עוד לעשות?
תעזרו לי
😯 😕 😢 😊 😕
את יודע מה הבעיה שלך? הביישנות
והביישנות היא האויב הכי גדול שלך פשוט תבואי אליו בלי לחשוב תבואי ממש בלי לחשוב מה יהי אח"כ תחיי את הרגע ותתני לו נשיקה וזהו אם הוא ישאל למה תגידי לו הכל למה!!
למרות שאת לא מעיזה את חייבת!!
תראי את מתארת פה אהבה מהצד שלך.. אבל את לא יודעת אם הוא אוהב אותך... וזה יהיה מביך מצידו שפתאום תקפצי עליו ותנשקי אותו.. כי אפילו נשיקה בלחי הוא אמר שהוא לא רוצה.. אז צרפתית? ועוד שהוא לא מראה לך שהוא אוהב אותך?
זה שאת רוצה לנשק אותו לא אומר שגם הוא.. ולא כדי שתהיי אגואיסטית ותנשקי אותו רק כי "כבר שנה" את רוצה... מה שכן... את לא רושמת שאת רוצה להיות חברה שלו... את רושמת שאת רוצה לנשק אותו.. אז מה?! להתנשק וזהו? את לא רוצה אותו בתור חבר?
תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו
ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל
חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה
QUOTE (lovely4ever @ 04/07/2005) תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו
ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל
חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה
חח רעיון מגניב אוקי תודה
QUOTE (לב-אדום @ 04/07/2005) תראי את מתארת פה אהבה מהצד שלך.. אבל את לא יודעת אם הוא אוהב אותך... וזה יהיה מביך מצידו שפתאום תקפצי עליו ותנשקי אותו.. כי אפילו נשיקה בלחי הוא אמר שהוא לא רוצה.. אז צרפתית? ועוד שהוא לא מראה לך שהוא אוהב אותך?
זה שאת רוצה לנשק אותו לא אומר שגם הוא.. ולא כדי שתהיי אגואיסטית ותנשקי אותו רק כי "כבר שנה" את רוצה... מה שכן... את לא רושמת שאת רוצה להיות חברה שלו... את רושמת שאת רוצה לנשק אותו.. אז מה?! להתנשק וזהו? את לא רוצה אותו בתור חבר?
אממ חבר אני לא יודעת.. בעצם כן אבל אני לא רוצה להיות בלחץ כמו החבר הקודם שלי..
ואז אם יהיו מריבות אז אני מעדיפה שלא.......
ולא רציתי לנשק צרפתית כי אני לא יודעת לנשק צרפתית אולי סתם ככה בפה
ונראה לי שהוא עדיין לא התנשק אף פעם
אנחנו רק בני 14
תראי..
תלכי אליו..
תקראי לו באמצע הרחוב
תבואי אליו..
תתקרבי
תגידי לו "אני אוהבת אותך"
ותני לו נשיקה
אני עשיתי את זה..ויצא ר-ק טוב..
מה שמצחיק שהוא היה הרבה יותר גבוה ממני
והיה לי קשה לנשק אותו...חחחחח
אז אם את נמוכה ממנו ב"הרבה" ..שימי עקבים..עצה שלי
בהצלחהה
-לולי
QUOTE (P_Loli @ 04/07/2005) תראי..
תלכי אליו..
תקראי לו באמצע הרחוב
תבואי אליו..
תתקרבי
תגידי לו "אני אוהבת אותך"
ותני לו נשיקה
אני עשיתי את זה..ויצא ר-ק טוב..
מה שמצחיק שהוא היה הרבה יותר גבוה ממני
והיה לי קשה לנשק אותו...חחחחח
אז אם את נמוכה ממנו ב"הרבה" ..שימי עקבים..עצה שלי
בהצלחהה
-לולי
אני כמעט בגובה שלו.
הוא טיפה יותר גבוה ממני
כולם חושבים שאנחנו אחים כי אנחנו דומים..
רק ההבדל שלו יש יותר חצ'קונים מממני(בייחוד יש לו הרבה במצח) הוא מכור לשוקולד
QUOTE (P_Loli @ 04/07/2005) תראי..
תלכי אליו..
תקראי לו באמצע הרחוב
תבואי אליו..
תתקרבי
תגידי לו "אני אוהבת אותך"
ותני לו נשיקה
בעד הדעה שמעליי ורוצה להוסיף:
אז ככה בובה.. יש לך בהתחלת הפורום אהבה ראשונה מדריך שפרסמתי על נשיקות שאת יכולה להיעזר בו..
המון בהצלחה..
אוהבת המון,
מורן!
חאלללס להיות כל כך ביישניתתתת
ייייואווווו חחח אני לא אשכח עד כמה הייתי ביישנית......
גמאני אהבתי איזה אחד חחח שלא אהב אותי
לפחות ככה היה נראה 😛
והייתי ביישנית
עכשיו?!@#$%^&*)
אני מה זהההההה לאאא
אמרתי לעצמי אין אין אני חייבת להתגבר על הביישנות
והתגברתי...
עכשיו הוא רודףף אחריי
ואני?!
טחח לא לרמה ולא לסטייל שלי 😁
חח לא נחוש יותר מתי
אבל שמעי בובה
הביישנות הזאת לא תשתלם לךך אחר כך..
QUOTE (אוריאנושששש @ 07/07/2005) חאלללס להיות כל כך ביישניתתתת
ייייואווווו חחח אני לא אשכח עד כמה הייתי ביישנית......
גמאני אהבתי איזה אחד חחח שלא אהב אותי
לפחות ככה היה נראה 😛
והייתי ביישנית
עכשיו?!@#$%^&*)
אני מה זהההההה לאאא
אמרתי לעצמי אין אין אני חייבת להתגבר על הביישנות
והתגברתי...
עכשיו הוא רודףף אחריי
ואני?!
טחח לא לרמה ולא לסטייל שלי 😁
חח לא נחוש יותר מתי
אבל שמעי בובה
הביישנות הזאת לא תשתלם לךך אחר כך..
זה קשה לא להיות ביישנית
אשמתי שאני ממש קרובה אליו אני פשוט לא יכולה לזוז יותר.?!
תנסי לרמוז לו.. בעדינות כמובן..
😁
אווווההה
קודםם כלל דעתיי ..
תזרקי אותו לכלביםם~!@#
מה זההההה פהה ?
"תנשקי ילדים אחרים אם את רוצה .. "
ואמרת שהוא בן 14 ..
בטוח !?@
😨
לדעתי ואואו כמה שהוא לא שווה אותך ..
ובקשר לנשיקהה ..
😁 זה יבוא לבד ..
ולדעתי אין גיל לנשיקה , בכלל אין גיל לאהבה ..
אבל כאילו נניח אני בת 13 והתנשקתי תחילת ז' ..
לאדדעת זה לא משנה .. !
😊 אם את באמת רוצה אותו ..
לכי אליו , קחי אותו לצד ..
תגידי לוו ..
"אני אוהבת אותך וזה וזה ..
וזה זה זה הזה "
ואאזזזז 😎 מואהההה 😎
בהצלחה 😊
אוהבת אותך ;]