פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

נשיקות..

✍️ HILUSHA 📅 04/07/2005 04:17 👁️ 680 צפיות 💬 31 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
תראי חמודה את לא צריכה להגיד לו "שמע תעצום שנייה תעניים" ואז לתת לו נשיקה
את פשוט צריכה לחפש זמן מתאים שאתם ברגע אינטימי..ואז להתקרב אליו ופשוט לנשק אותו
(כי הבנתי שאת מתביישת לדבר איתו ..שלדעתי זה הדרך הכי טובה..אז תעשי לפני דעתי מה שאמרתי )
תחפשי רגע אינטימי וחמוד ואז הכל יהיה טוב ותדביקי לו נשיקה
מותק מי שמתבייש - מתייבש. תזכרי את זה לתמיד!!
קודם כל היית צריכה לענות לו אז ולהגיד שכן.
אבל סבבה עברנו...
עכשיו את יכולה ללכת ולהגיד לו "זוכר כששאלתה אותי אז אם אני אוהבת אותך ואני לא עניתי לך? אז זה כי אני אוהבת אותך" או מרגישה אליו משו לא יודעת...
בכל אופן אם את לא רוצה להגיד אלא רק לנשק אז בשביל זה את צריכה להיות מגה אמיצה, אבל לפי איך שלא ענית לו אני רואה שאת מגה ביישנית...
אז תתחילי לטחון לך למוח שאת לא ביישנית ושאת אמיצה....ואם יצא לך אז פשוט לכי אליו וצרפתי אותו בלי הרבה הסברים...
או שאת יכולה לעשות משו שאני עשיתי פעם חח, אבל בשביל זה את צריכה להיות מטורפת על כל הראש....חחח כשתהיו באיזה מסיבה תשתכרי (או שתשחקי אותה שיכורה) וצרפתי אותו 😊

בקיצור תעשי מה שבא לך אבל אל תתני לביישנות לייבש אותך 😊
QUOTE (לב-אדום @ 04/07/2005) תראי את מתארת פה אהבה מהצד שלך.. אבל את לא יודעת אם הוא אוהב אותך... וזה יהיה מביך מצידו שפתאום תקפצי עליו ותנשקי אותו.. כי אפילו נשיקה בלחי הוא אמר שהוא לא רוצה.. אז צרפתית? ועוד שהוא לא מראה לך שהוא אוהב אותך?
זה שאת רוצה לנשק אותו לא אומר שגם הוא.. ולא כדי שתהיי אגואיסטית ותנשקי אותו רק כי "כבר שנה" את רוצה... מה שכן... את לא רושמת שאת רוצה להיות חברה שלו... את רושמת שאת רוצה לנשק אותו.. אז מה?! להתנשק וזהו? את לא רוצה אותו בתור חבר?
לב אדום..
אני ממש אבל ממש לא מסכים איתך זה כולה נשיקה בפה זה לא צרפתית וגם אם זה צרפתית
הוא לא ימות מזה אם היא תנשק אותו
זה כולה נשיקה..
מתי שהו הוא יקבל את זה ממישהי אז מה זה חשוב אם זה יהיה עכשיו או יותר מאוחר
אז היא תפתיע אותו הפתעות זה דבר טוב
זה דבר מאוד נחמד וכיפי..
QUOTE תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו

ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל

חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה

רעיון ענק!! אהבתי@! 😉
חחחחחחחחח אני מסכים אם זאת שמעליי איזה גאוני זה חחחחחחחחחחח
ואי אהבתי אהבתי
QUOTE (lovely4ever @ 04/07/2005) תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו

ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל

חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה
אני איתך מאמי..
QUOTE (יורוליגית @ 02/08/2005) QUOTE (lovely4ever @ 04/07/2005) תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו

ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל

חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה
אני איתך מאמי..
ווואאייי זהה מושלםםם!!
מה נסגר עם הילד?
היה לי כזה מקרה... באתי, לקחתי אותו לצד (אמרתי שאני צריכה להגיד לו משווו...)
ואז כשהתקרבתי אליו הוא חשב שאני רוצה להגיד לו משוו באוזן (בלחש- שלא ישמעו) וסיבב את הראש...
אז אמרתי לו "לא...חחח" ונישקתי אותו! (נשיקה רגילה בפה). ואז הוא שאל "למה?" אז עניתי לו על המון זמן, והוא חייך...
QUOTE (lovely4ever @ 04/07/2005) תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו

ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל

חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה
מסכימה במיליון אחוז!!!


ומותק...בבקשה להתאים את הכותרת לאשכול! אסור לכתוב כותרות כמו "כנסו דחוף!"
או כמו "צריכה עזרה"..

אני עורכת לך את השאכול בפעם הזאת..פעם הבאה אני מצפה שתעשי את זה לבד!!

תודה!

ובהצלחה! 😊
QUOTE (such a BABE @ 02/08/2005) QUOTE תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו

ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל

חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה

רעיון ענק!! אהבתי@! 😉


זה לא שאני נגד הרעיון לגמרי זה רעיון מאוד חמוד אבל זה יכול להוביל גם לצד השני, מצד אחד אני מסכים איתכן מאוד שזה יכול להיות מעולה אבל מה עם הצד השני לא חשבתן על זה כל כך אני חושב..
הרי קיימים גם בנים שהם ביישנים בעולם הזה אולי הם לא הרוב אבל הם קיימים

אני לא כל כך מסכים איתך לרעיון הזה
בגלל שאם מתבייש ממך הוא אוהב אותך נגיד אבל מתבייש להגיד לך את זה ואת פתאום מתקיפה אותו ככה
אז הוא ינשק אותך מביישנות כי הוא לא ירצה שיחשבו שהוא הומו
אבל אחר כך המערכת יחסים בינכם תיהיה מאוד גרועה והוא מאוד יתבייש לדבר איתך..
והוא יכול אפילו להתרחק ממך ואז זה סתם יהיה חבל..
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 12/08/2005) QUOTE (such a BABE @ 02/08/2005) QUOTE תגידי מה הורא דפוק!?!?!
להתנשק בלחיי כמו ידידים
מה ההבעיה שלו1?!?
מה כואבב לו הפה הוא לא יכול1?!?
מזה לכי תתנשקי עם אחרים מזה צריך להיות הפוזהה הזאת?!?!
לדעתי את צריכה לבואא
אבל לעשות את זה בשיאא הספונטניותתת1?!?
להגיד לו "תקשיב אני צכה ל.. הגיד לך משהו.."
ואז הוא יאמר מה
אז תגידי לו..
"אבל אני צכה שתתקרב"
ואז הוא יתקרב וישאל "מה"
ואז את אומרת לו "נוו בואא שנייה תן לי להסביר לך משהו.."
ואז את מקרבת אותו עוד יותרר ומנשקת אותוווו

ואםם הואא עורצר אותך או צועקק עלייך
אזז תגידי לוו כזה "אם אתה לא אוהב בנות יכלתת להגיד לי את זהה כבר מזמן"
אני אומרת לך אם הוא לא נמססס כשאת אומרת את זההה
אני נעל

חחחח אני עשתיי את זהה בכיתהה ו'' ואזז אותוו ילדד נישקק אותיי בחזרההה

רעיון ענק!! אהבתי@! 😉


זה לא שאני נגד הרעיון לגמרי זה רעיון מאוד חמוד אבל זה יכול להוביל גם לצד השני, מצד אחד אני מסכים איתכן מאוד שזה יכול להיות מעולה אבל מה עם הצד השני לא חשבתן על זה כל כך אני חושב..
הרי קיימים גם בנים שהם ביישנים בעולם הזה אולי הם לא הרוב אבל הם קיימים

אני לא כל כך מסכים איתך לרעיון הזה
בגלל שאם מתבייש ממך הוא אוהב אותך נגיד אבל מתבייש להגיד לך את זה ואת פתאום מתקיפה אותו ככה
אז הוא ינשק אותך מביישנות כי הוא לא ירצה שיחשבו שהוא הומו
אבל אחר כך המערכת יחסים בינכם תיהיה מאוד גרועה והוא מאוד יתבייש לדבר איתך..
והוא יכול אפילו להתרחק ממך ואז זה סתם יהיה חבל..
מי יחשוב שהוא הומו? אף אחד לא ידע על זה...
ברגע שזה יקרה רק בינהם.. זה יהיה הרבה יותר אחרת..
יכולהיות
אי אפשר לדעת..
למה הוא אמור להיות הומו??
למה הוא אמור להיות ביישן??

הסכמתי אם הרעיון..אם הוא יתנגד או יפסיק אז חפיף... 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך