שלום אנשים מה קורה?!
קרה לכם פעם או שהתחלתם קשר בעקבות איזה משיכה שיש?
האם לדעתם נשיקה היא יכולה להיות בישביל הכיף?או שהיא חיבת להיות מאהבה...???
אם את מתנשקת עם ידיד שלך ואתם במין קשר שכזה,לא ממש יזיזים וגם לא חברים הית מחשיבה את עצמך לשרמוטה?
לפי דעתי:
נשיקה..לא חייבת להיות מאהבה.אבל צריך ת'משיכה..אבל כשמנתשקים אם מישהי זה כן מראה
על רגש...אפילו הידלקות. 😛
😊 אני אשמח אם תביעו גם אתם ת'דעה שלכם.
גם בנים וגם בנות יאלה 😊
מסכימה איתך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשיקה בשביל הכיף.. זה יכול להיות כי הרבה אנשים עושים את זה... אבל אני לא העשה את זה!
ואני חושבת שלהתנשק עם ידיד זה לא לעיניין או שיש לך חבר ואיתו את מתנשקת.. או שיש לך ידיד ואת מתנהגת איתו כמו אל ידיד...
לדעתי נשיקה זה רגע זה משיכה זה רגש...זה תיזמון של אותו הזמן ורצון של שני הצדדים!
נשיקה זה כיףףף וזה שאת מנשקת מישהו כי זה היה רגע של משיכה עדדית בניכם לא אומר שאת שרמוטה!
שרמוטה זה אחת שתיללך ותסכים שכל אחד יגע בה וכל אחד ינשק אותה זאת הדעה שלי =]
QUOTE (לב-אדום @ 29/06/2005) נשיקה בשביל הכיף.. זה יכול להיות כי הרבה אנשים עושים את זה... אבל אני לא העשה את זה!
ואני חושבת שלהתנשק עם ידיד זה לא לעיניין או שיש לך חבר ואיתו את מתנשקת.. או שיש לך ידיד ואת מתנהגת איתו כמו אל ידיד...
יש משהו בדברים שלך....אבל תחשבי שאת מיתנשקת עם מישהו זה רגע לפעמים את לא מרגישה איך הגעת לזה ביכלל אבל זה קרה...תחשבי על זה
נכון שניקה זה רגש וזה צריך לבוא מהלב..
אבל כמו שאמרו בתגובה מעליי בשניה את יכולה לראות תצמך מתנשקת ואת לא שמה לב איך הגעת לזה-מסכימה איתך(עם התגובה שמעלי)
QUOTE (טלושהאחת17 @ 29/06/2005) קרה לכם פעם או שהתחלתם קשר בעקבות איזה משיכה שיש?
קרה חח
QUOTE האם לדעתם נשיקה היא יכולה להיות בישביל הכיף?או שהיא חיבת להיות מאהבה...???
נשיקה ממש לא חייבת להיות בגלל אהבה. נשיקה באה יותר הרבה מקטע של משיכה וזהו מאשר מאהבה.
ואפילו כשכן אוהבים רוב הנשיקות לא באות מאהבה אלא באות ממשיכה והאהבה זה פשוט תוסף.
QUOTE אם את מתנשקת עם ידיד שלך ואתם במין קשר שכזה,לא ממש יזיזים וגם לא חברים הית מחשיבה את עצמך לשרמוטה?
ממש לא. זה נקרא יזיזות להיות בקשר מיני עם ידיד.
ואין בזה שום דבר רע כל עוד זה רק לשם סיפוק מיני.
שיהנו להם בכיף.. כל אחד עם השיקולים שלו... 😊
תיראו גם אני חשבתי שלהתנשק עם ידיד זה לא לעניין..אבל זה פשוט קרה..!!!
דברים קורים..אבל יש מצב שזה ממשיך לאנשהו???
לפי דעתי נשיקה זה משיכה בעיקר אבלל יש בזה אהבה...יש בזה משהו מעבר למשיכה..
ממ נכון...
מסכימה איתך...
עם התגובה שמעליי..חח
QUOTE (טלושהאחת17 @ 29/06/2005) לפי דעתי נשיקה זה משיכה בעיקר אבלל יש בזה אהבה...יש בזה משהו מעבר למשיכה..
לדעתי את טועה.
את לא נכנסת תמיד לקשר עם אהבה.
ואת לא תמיד מתנשקת מאהבה.
את יכולה אפילו להתנשק עם מישהו שאת מכירה דקה, אז זה מהאהבה? לא. זה פשוט משיכה.
😊
נכון את צודקת לפעמים את פשוט מוצאת את עצמך מתנשקת וזה בא לך בהפתעה... במיקרים כאלה הידיד שלך אוהב אותך או משהו והוא מרשה לעצמו לנשק אותך.. ורוב הפעמים זה קורה כי את משדרת לו שאת רוצה.. שאת מוכנה שבן אדם שאת לא אוהב יתנשק איתך.. בתת מודע שלך את מסכימה לזה וזה מה שאת משדרת גם אם את לא יודעת... לא תמיד...
לפעמים הם באמת חצופים שהם קופצים עלייך ככה אבל זה כבר נושא אחר.. הרעיון הוא שלמצוא את עצמך מתנשקת עם מישהו שלא חשבת על זה בכלל זה גם קצת באשמתך כי הוא לא יעשה את זה על דעת עצמו אם הוא לא ירגיש שגם לך יש ניצוץ של רצון!
נשיקה לא חייבת לבוא מאהבה,
אם שני הצדדים מעוניינים בנשיקה אז האהבה נשארת בצד...
וכן קרה לי הרבה פעמים שהתחלתי קשר בגלל איזושהי משיכה,
לא קשור בכלל,
ידידים שלי חופשי מדביקים לי נשיקות בפה,
בלי קשר יזיזים אנחנו ממש לא...
יש לי חבר והוא מספיק לי מפה עד להודעה חדשה!,
ושרמוטה זאת מישהי ששוכבת עם כל מה שזז ונותנת לכל אחד לגעת בה...
QUOTE (טלושהאחת17 @ 29/06/2005) שלום אנשים מה קורה?!
קרה לכם פעם או שהתחלתם קשר בעקבות איזה משיכה שיש?
האם לדעתם נשיקה היא יכולה להיות בישביל הכיף?או שהיא חיבת להיות מאהבה...???
אם את מתנשקת עם ידיד שלך ואתם במין קשר שכזה,לא ממש יזיזים וגם לא חברים הית מחשיבה את עצמך לשרמוטה?
לפי דעתי:
נשיקה..לא חייבת להיות מאהבה.אבל צריך ת'משיכה..אבל כשמנתשקים אם מישהי זה כן מראה
על רגש...אפילו הידלקות. 😛
😊 אני אשמח אם תביעו גם אתם ת'דעה שלכם.
גם בנים וגם בנות יאלה 😊
את סותרת את עצמך יחסית תחליטי
את רשמת שזה אומר שאתה מרגיש משהו ומצד שני את אומרת שלא חייבים להרגיש משהו בשביל להתנשק..
😕 תחליטי ..!?
QUOTE (לב-אדום @ 29/06/2005) נכון את צודקת לפעמים את פשוט מוצאת את עצמך מתנשקת וזה בא לך בהפתעה... במיקרים כאלה הידיד שלך אוהב אותך או משהו והוא מרשה לעצמו לנשק אותך.. ורוב הפעמים זה קורה כי את משדרת לו שאת רוצה.. שאת מוכנה שבן אדם שאת לא אוהב יתנשק איתך.. בתת מודע שלך את מסכימה לזה וזה מה שאת משדרת גם אם את לא יודעת... לא תמיד...
לפעמים הם באמת חצופים שהם קופצים עלייך ככה אבל זה כבר נושא אחר.. הרעיון הוא שלמצוא את עצמך מתנשקת עם מישהו שלא חשבת על זה בכלל זה גם קצת באשמתך כי הוא לא יעשה את זה על דעת עצמו אם הוא לא ירגיש שגם לך יש ניצוץ של רצון!
מסכים איתך 😊
כן אני יודעת שאני סותרת תצמי אני פשוט אני לא מגיעה לזה כי אני נורא מתבלבלת
זאת אומרת אמרתם שזה נגיד קשר של ידידים וסתם מדביקים לך נשיקה בפה וכל זה.
אבל מה הידידים שלך גם מצרפתים אותך?יותר מפעם אחת?
לא חושבת1!