QUOTE (טלושהאחת17 @ 30/06/2005) כן אני יודעת שאני סותרת תצמי אני פשוט אני לא מגיעה לזה כי אני נורא מתבלבלת
זאת אומרת אמרתם שזה נגיד קשר של ידידים וסתם מדביקים לך נשיקה בפה וכל זה.
אבל מה הידידים שלך גם מצרפתים אותך?יותר מפעם אחת?
לא חושבת1!
ידידים שמצרפתים אותך יותר מפעם אחת!!..זה לא ידידים זה יזיזים!!...וגם זה ניצול ככה זה בנים הכי מתאים להם קשר בלי שום מחויבות (אני לא מכלילה)...תחליטי מה את רוצה תעמידי אותו במקום ותתפסי איתו שיחה
QUOTE (טלושהאחת17 @ 30/06/2005) לא התכוונתי אלייך מאמי.איזה אחת סיפרה שידידים שלה מדביקים לה נשיקות חופשי..
אז שאלתי אותה.
ומה קורה לך כשאת אוהבת מישהו ואת רוצה להיות איתו וקורה בניכם משהו כמו נשיקה
אבל עדיין המצב לא ברור...את תתני לו להמשיך בקטע ולנשק אותך?או פשוט תגידי לו
"שמע מאמי אנחנו לא חברים"..מה ?אף פעם לא קרה שנכנעת אליו.?ופושוט לא יכולת לסרב?
וואי אני כל כך מכירה את ההרגשה השאלה מה את מחפשת...עם טוב לך בקטע הזה תישארי איתו בקטע...אבל עם את מחפשת קשר רציני חבל שהוא ילה איתך אל תביעילי אותו ותגידי לו אנחנו לא חברים!!..תדברי איתו ותגיד לו תשיב אני לא בקטע של סטוצים..ואני לא רוצה גם שנפסיק להיות ידידים..אבל תחליט או שאנחנו נישארים להיות ידידים או שאתה רוצה קשר רציני למה הקטע של יזיזים לא מתאים לי!
מקוווה שעזרתי ושהבנתי אותך נכון למה את לא הכי מובנת מאמי אבל אני מבינה אותך שאת מבולבלת ומכירה את ההרגשה =]
חח מאמוש שלי אין מה להביע פה דעה!!..
נשיקה באה מהימשכות וזהוו!
וכמובן שתמיד יכול להתפתח משהו מהימשכותת..
לי היה פעם קשר שהיה בנוי רק ממשיכה מינית!
אני בת 16 הוא בן 23 הכרנו במכון כושר ואני נמשכתי אליו נדלקתי עליו כזה כי הוא שוווווה
והוא גם אבל הוא לא רק נדלק עליי הוא ממש רצה להשכיב אותי. וכשיצאנו בפעם הראשונה
התנשקנו ואז הוא ניסה להפשיט אותי ולא הלך לו והקשר המשיך כמה ימים וכל פעם שנפגשנו
היינו רק במצב פיזי שום דבר רגשי לא היה וכשהוא הבין שאין מצב איתי נפרדנו!
אני לא הרגשתי אליו שום דבר וגם הוא לא אליי ות'אמת זה היה מגעיל.....
אז נשיקה יכולה לבוא מהימשכות ויכולה לבוא גם מרגש אבל עדיף שתבוא מרגש!
QUOTE תיראו כול אחד והדעה שלו..ואמרתם פה כמה דברים צליל(לב אדום)את צודקת בדעה שלך
אבל תיראי מה קורה כשאת לא מגדירה איתו את המצב..פסדר אנשים מאוהבים נכון.
גם אני לא יתנשק ב=ח=י=ם אם מישהו שאין לי אליו כלום!!ובטח שלא יתן לכל אחד לגעת בי לחרמן אותי ולנשק אותי.אבל כשזה קורה עם מישהו אחד שאת כן מרגישה אליו משהו,זה לא אותו דבר.!!!!זאת אומרת שאת לא מרגישה שרמוטה אם את נותנת לו לנשק אותך ולגעת בך גם אם אתםם לא חברים..ולא תמיד נשיקה מגדירה את זה:"הינה אנחנו חברים"לפי דעתי ..כן?
עזבי את הקטע של לתת לכל אחד לגעת בך!! זה ברור שלא...
אבל כמו שאמרת שאת בחיים לא תתנשקי עם אחד שאין לך כלום אליו.. אם אני אוהבת מישהו והוא ירצה לנשק אותי בטח שאני יתן לו... ואני לא ארגיש שרמוטה..
וכשאמרתי שאם מתנשקים זה אומר שנהיים חברים לא ממש הבנת כנראה כי אני התכוונתי ורשמתי שם שאם יש שני אנשים! שמאוהבים אחד בשני ומתנשקים אז זה אומר שהם נהיים זוג אחרי הגילוי אהבה הזה לא?
לא תמיד זה ככה.. רק כששני הצדדים מאוהבים ויודעים את זה...
QUOTE וצליל(לב אדום) אני עם טלוש מכוון שאם את תתנשקי בלי רגשות אז את כן תביני .. יש משיכה יש עוד הרבה סיבות שזה יקרה .. וכשזה באמת יקרה לך יום אחד.. ותהיהי בטוחה שזה יקרה כי זה קורה לכולם !! את תראי שתשתנה לך לא בטוח שהרבה אבל לפחות קצת הדעהה על כל העניין הזה !!
אני לא חושבת שזה יקרה... (נשיקה עם מישהו שאני לא אוהבת) ואם זה יקרה אז אני מאמינה שאני ירגיש כמו באותו רגע אם הבן אדם.. התרגשות והנאה אבל זה יהיה ריגעי אבל אני חושבת שזה לא צריך להיות הנשיקה הזאת.. כי נשיקות זה דרך להביע אהבה אז אין סיבה שאני יביע "אהבה" לבן אדם שאני לא באמת אוהבת אותו...
יש לי חברה שלא מרגישה כלוםםםםםם לאיזה ילד אחד.. הוא שאל אותה אם הוא יכול לנשק אותה..
והיא אמרה לו כן והם התנשקו.. כאילו סתםםםםםם בשביל להתנשק מה הקטע? אני לא מבינה אותם...
לדעתי היא יצאה פה... כמו שאמרתם.. שר**טה! (חח סורי לא מרגישה נעים להגיד את זה...)
תיראי מאמי אפשר להתנשק בשביל הכיף ויש כאלו שהם מתנשקים כי הם אוהבים
אבל הם לא חייבים להיות חברים!!!
והרוב כאן ממש צודקים שהם אומרים שנשיקה זה בעיקר משיכה..כי זה כיף.וגם חסר..
אז לא יודעת העניין כאן בעצם יצא הרוב שנשיקה אומרים שזה בעיקר ממשיכה לא תמיד מרגש
ויש כאלה שמתנקים בישביל הכיף ויש כאלה שהם מאהבה.
גם אותי זה קצת מאכזב שזה רק משיכה תאמיני לי...=[