QUOTE (such a BABE @ 26/06/2005) קודם כל אני מעדיפה אותו חי
חחחחחח מצחיק 😁
אהבהכאב, איזה חתימה יפה לירזי עשה לך... 😊
אמ... אחד שיהיה בראש שלי שחס וחלילה לא יהיה ערס.. שיאהב מועדונים ומסיבוצת .. לחגוג ולכייף והכי חשוב שיהיה בעל חוש הומור..
שיראה טוב , שיכבד את ההורים, שיכבד אותי - בראש ובראשונה!
שיהיה אדיב ונדיב ולא קמצן !!
שיהיה פתוח להכיר אנשים ולא סגור ומופנם..
שידע לחייך תמיד ושידע לתת כתף חמה ואוהבת ..
בקיצורררררררררר... אחד כמו חבר שלי !!!!!!!!
אורן אני מתה עליייךךךךךך 😊 😊
אחחח... כמה טוב להיות מאוהבת!!
QUOTE (אנטנה @ 26/06/2005) לי יש חבר הכי חמודדדדדדדדדדדדדדד בעולםםםםם
ואני אוהבת אותו הכי בעולםםםםםםםםםםםם
שלי הכי חמוד!!!
חחח 😊
*~ענבל~*
QUOTE (ילדונות_17 @ 26/06/2005) לא מצאתי שם תשובה מדויקת,
אבל יש לי כבר מישהו,
כפרה על הנסיך הזה שלי,
הוא ערס אבל לא עבריין יענו ברמותתת,
כמו חלק מהבנים,
אוהב ללכת בלי הפסקה מכות על ימין ועל שמאל
מי שתיארת זה בדיוק מה שאני אוהבת אני אוהבת ערסים אבל לא ברמות שהוא מגיע לעבריין אבל מישהו שאת מרגישה בטוחה איתו והוא גם סטיליסט מיתלבב בסטיילל =]
אני הייתי רוצה שחבר שלי עם אני ירצה חבר שהוא יהיה סטייליסטט אני אוהבת את הסטיילסטים זה נראה כיאילו הם מתפחים את עצמם והם כוסוניםם וגםם הםם לא חארותת
QUOTE (אהבהכאב @ 26/06/2005) הודיההה שיהיה בהצלחהה ומזל טוב מותק חח
ת' יפתי 😉
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 26/06/2005) חחח..
ואלה שאלה טובה..גרמת לי לחשוב..!!!!!
אממ..שיהיה חמוד..סטייליסט קטן..חחח..וערס..אבל לא ממש ממש חחח עזבי הסתבכתי..
בקיצור- נסיך..
שיהיה רומנטיקן..חמוד..רגיש..אכפתי...ואוהב..!!!
גלוש=]
חושבת כמוך
גונבת מחשבות שמוני
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 26/06/2005)
אהבהכאב, איזה חתימה יפה לירזי עשה לך... 😊
חחחחחח כן איזה מותקקק
ואני רוצה גם להגיד לו שוב תודהההה 😛 מוואההה
QUOTE (aline_angel @ 27/06/2005) QUOTE (ילדונות_17 @ 26/06/2005) לא מצאתי שם תשובה מדויקת,
אבל יש לי כבר מישהו,
כפרה על הנסיך הזה שלי,
הוא ערס אבל לא עבריין יענו ברמותתת,
כמו חלק מהבנים,
אוהב ללכת בלי הפסקה מכות על ימין ועל שמאל
מי שתיארת זה בדיוק מה שאני אוהבת אני אוהבת ערסים אבל לא ברמות שהוא מגיע לעבריין אבל מישהו שאת מרגישה בטוחה איתו והוא גם סטיליסט מיתלבב בסטיילל =]
בדיוק בדיוק בדיוק בדיוק הטעם שליייי
אתם יודעות מה זה אומר אבל בנות?
זה אומר שאתם אוהבות פוזה כנראה שאתם ילדות פוזה
חחחח ותגידו לי שזה לא נכון...חחחחח טוב נו אני מודה בעצמי שאני כזאת לפחות (אם כמה שזה עצוב)